Waarde van enkele duitse items..

Algemeen over het verzamelen van asmogendheden militaria: waar moet je op letten, tips, naslagwerk
Gebruikersavatar
Samuel.
Lid
Berichten: 308
Lid geworden op: 17 nov 2007, 21:06

Re: Waarde van enkele duitse items..

Bericht door Samuel. »

merkloos schreef:Is het officeel hier verboden om een swazika te laten zien zonder af te dekken?
Alleen op marktplaats is die regel echt van kracht.
Kijk maar bij de regels.
Bij help en dan bij zoek symbolen intikken.
[Beschikbaar voor advertentie, bij interesse PB]
A lone wolf without a pack is either a survivor or a brute.
merkloos
Lid
Berichten: 244
Lid geworden op: 14 sep 2008, 14:21

Re: Waarde van enkele duitse items..

Bericht door merkloos »

iknowdintoo schreef:
merkloos schreef:Is het officeel hier verboden om een swazika te laten zien zonder af te dekken?
Nee.
En coco, je overreageert hier wel een beetje, alsjeblieft zeg.
oke thx weer wat wijzer geworden :bonk:
coco
Lid
Berichten: 3516
Lid geworden op: 20 dec 2007, 21:10
Locatie: Land van Heusden en Altena

Re: Waarde van enkele duitse items..

Bericht door coco »

iknowdintoo schreef:
merkloos schreef:Is het officeel hier verboden om een swazika te laten zien zonder af te dekken?
Nee.
En coco, je overreageert hier wel een beetje, alsjeblieft zeg.
Ik wordt gewoon beetje ziek van al die ruzie's op het forum ;)
Altijd opzoek naar Duits papierwerk met K-nummers '951 t/m 957' en '2517'!
merkloos
Lid
Berichten: 244
Lid geworden op: 14 sep 2008, 14:21

Re: Waarde van enkele duitse items..

Bericht door merkloos »

coco schreef:
iknowdintoo schreef:
merkloos schreef:Is het officeel hier verboden om een swazika te laten zien zonder af te dekken?
Nee.
En coco, je overreageert hier wel een beetje, alsjeblieft zeg.
Ik wordt gewoon beetje ziek van al die ruzie's op het forum ;)
kan ik me voorstellen :) al was je reactie al scherp maar soms ben je
het gewoon even zat. ;)
Heavy Fuel

Re: Waarde van enkele duitse items..

Bericht door Heavy Fuel »

Het zal wel aan mij liggen,maar als Daan zo op de man speelt,vind ik hem aardig puberaal.Maar dat is de tendens op het forum hier.Het is niet de eerste keer dat er halve swastika,s getoond worden.Vraag me af hoe Daan op tv een docu kijkt ook half afgeplakt? Of een boek leest,ook halve bladzijden? Wat ik wel zeker weet als Daan ooit zover komt als Gerd wat kennis betreft,zou ik voor die tijd maar koest blijven,puber.
Mvg
Willem
Gebruikersavatar
sobel
Lid
Berichten: 6660
Lid geworden op: 18 jun 2005, 21:07
Locatie: Nederland

Re: Waarde van enkele duitse items..

Bericht door sobel »

Heavy Fuel schreef:Het zal wel aan mij liggen,maar als Daan zo op de man speelt,vind ik hem aardig puberaal.Maar dat is de tendens op het forum hier.Het is niet de eerste keer dat er halve swastika,s getoond worden.Vraag me af hoe Daan op tv een docu kijkt ook half afgeplakt? Of een boek leest,ook halve bladzijden? Wat ik wel zeker weet als Daan ooit zover komt als Gerd wat kennis betreft,zou ik voor die tijd maar koest blijven,puber.
Mvg
Willem

Als Daan nu zo zijn foto´s binnenkrijgt, so what?
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''
Heavy Fuel

Re: Waarde van enkele duitse items..

Bericht door Heavy Fuel »

Inderdaad "so what" Daan verduidelijkt dat nergens,maar begint gelijk te schelden.Als er nu pas een reactie komt van de mods is dat een kwalijke zaak. Op deze werkwijze blijft het WO2 forum een "kindertuin" dat lijkt mij niet de bedoeling.
Mvg
Willem
Gebruikersavatar
sobel
Lid
Berichten: 6660
Lid geworden op: 18 jun 2005, 21:07
Locatie: Nederland

Re: Waarde van enkele duitse items..

Bericht door sobel »

Heavy Fuel schreef:Inderdaad "so what" Daan verduidelijkt dat nergens,maar begint gelijk te schelden.Als er nu pas een reactie komt van de mods is dat een kwalijke zaak. Op deze werkwijze blijft het WO2 forum een "kindertuin" dat lijkt mij niet de bedoeling.
Mvg
Willem

Ik wil je er graag op wijzen dat ik en tevens alle andere staffleden ook een privé leven hebben, niet 24/7 aan de computer gekluisterd zitten en dit allemaal vrijwillig doen. Neem ons dus a.u.b. niet kwalijk dat wij nu ''pas'' reageren. Er zijn immers ook andere topics die onze aandacht verdienen.

Gr
Ben
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''
koen
Lid
Berichten: 1057
Lid geworden op: 05 sep 2004, 14:22

Re: Waarde van enkele duitse items..

Bericht door koen »

sobel schreef:
Heavy Fuel schreef:Inderdaad "so what" Daan verduidelijkt dat nergens,maar begint gelijk te schelden.Als er nu pas een reactie komt van de mods is dat een kwalijke zaak. Op deze werkwijze blijft het WO2 forum een "kindertuin" dat lijkt mij niet de bedoeling.
Mvg
Willem

Ik wil je er graag op wijzen dat ik en tevens alle andere staffleden ook een privé leven hebben, niet 24/7 aan de computer gekluisterd zitten en dit allemaal vrijwillig doen. Neem ons dus a.u.b. niet kwalijk dat wij nu ''pas'' reageren. Er zijn immers ook andere topics die onze aandacht verdienen.

Gr
Ben
Kwestie van meer stafleden ?
Gebruikersavatar
sobel
Lid
Berichten: 6660
Lid geworden op: 18 jun 2005, 21:07
Locatie: Nederland

Re: Waarde van enkele duitse items..

Bericht door sobel »

bestaat ook niet reeds de optie om te solliciteren?
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''
koen
Lid
Berichten: 1057
Lid geworden op: 05 sep 2004, 14:22

Re: Waarde van enkele duitse items..

Bericht door koen »

sobel schreef:bestaat ook niet reeds de optie om te solliciteren?
Dat zou jij moeten weten :mrgreen:
Gebruikersavatar
sobel
Lid
Berichten: 6660
Lid geworden op: 18 jun 2005, 21:07
Locatie: Nederland

Re: Waarde van enkele duitse items..

Bericht door sobel »

Je snapt hem wel ;)
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''
koen
Lid
Berichten: 1057
Lid geworden op: 05 sep 2004, 14:22

Re: Waarde van enkele duitse items..

Bericht door koen »

Om het antwoord te geven wat je zoekt, een open sollicitatie bij deze :mrgreen:
Plaats reactie