1st infantry patch
- Pvt.Roumen
- Lid
1st infantry patch
Hey! ,
ik zag op ebay deze patch :
http://cgi.ebay.nl/WWII-ERA-US-ARMY-1ST ... 0085698587
nu twijfel ik of deze wel echt is?
misschien zien jullie het
alvast bedankt ,
Cyriel Roumen.
ik zag op ebay deze patch :
http://cgi.ebay.nl/WWII-ERA-US-ARMY-1ST ... 0085698587
nu twijfel ik of deze wel echt is?
misschien zien jullie het
alvast bedankt ,
Cyriel Roumen.
- Sturmkreuz
- Lid
- Pvt.Roumen
- Lid
Re: 1st infantry patch
ok , domme foutSturmkreuz schreef:Droegen de Duitsers dit?Ik denk dat je het verkeerd geplaatst hebt.

kan dit topic versplaatst worden?
- S1991
- Lid
- Contacteer:
hej ich zoog dem! neat doe!
mer good, ig dink waal dat er ori is.
“Brad, my three best divisions are the 4th Armored, the 80th and the 26th. I’ll concentrate the 4th Armored at Longwy beginning tonight, I’ll start the 80th on Luxembourg tomorrow morning, and I’ll alert the 26th to be ready to move." General Patton
- Pvt.Roumen
- Lid
zeik neetomgitsme schreef:hej ich zoog dem! neat doe!

dus wat denken jullie?
- Eric
- Lid
http://forum.wo2.nl/Pvt.Roumen schreef:zeik neetomgitsme schreef:hej ich zoog dem! neat doe!
mer good, ig dink waal dat er ori is., ich wil gewoan get meer meiningen d'r oaver hoare.
dus wat denken jullie?

"Hey, bloody bucket division, our bucket, your blood."
- S1991
- Lid
- Contacteer:
Haha sorryEric schreef:http://forum.wo2.nl/Pvt.Roumen schreef:zeik neetomgitsme schreef:hej ich zoog dem! neat doe!
mer good, ig dink waal dat er ori is., ich wil gewoan get meer meiningen d'r oaver hoare.
dus wat denken jullie?

Wat er dus staat is:
Hej ik zag hem als eerste! Niet jij !
Maar goed, ik denk dat hij wel origineel is.
Zeik niet, ik wil gewoon wat meer meningen erover horen.
Grtz

“Brad, my three best divisions are the 4th Armored, the 80th and the 26th. I’ll concentrate the 4th Armored at Longwy beginning tonight, I’ll start the 80th on Luxembourg tomorrow morning, and I’ll alert the 26th to be ready to move." General Patton
- Ruimteaapje
- Lid
Iedereen met een normaal iq snapt prima wat er staat (het is geen vreemde taal maar gewoon dialect) maar zoals ik ook geen zin heb om breezer-taal op het forum te lezen vind ik het ook wel prettig als jullie je ook aan abn willen houden ipv Limburgs (wat uiteindelijk in de geschreven vorm niet veel meer is dan het consequent veranderen van de Nederlandse spelling).
D'yer wanna be a spacemonkey and live in the sky?
-
- Lid
Helemaal mee eens, gewoon ABN. En geen sms gebrabbel.Ruimteaapje schreef:Iedereen met een normaal iq snapt prima wat er staat (het is geen vreemde taal maar gewoon dialect) maar zoals ik ook geen zin heb om breezer-taal op het forum te lezen vind ik het ook wel prettig als jullie je ook aan abn willen houden ipv Limburgs (wat uiteindelijk in de geschreven vorm niet veel meer is dan het consequent veranderen van de Nederlandse spelling).
- Pvt.Roumen
- Lid
Daar zal ik me aan houden , alleen hij praatte limburgs , dus ik praatte maar limburgs terugDoornewaard schreef:Helemaal mee eens, gewoon ABN. En geen sms gebrabbel.Ruimteaapje schreef:Iedereen met een normaal iq snapt prima wat er staat (het is geen vreemde taal maar gewoon dialect) maar zoals ik ook geen zin heb om breezer-taal op het forum te lezen vind ik het ook wel prettig als jullie je ook aan abn willen houden ipv Limburgs (wat uiteindelijk in de geschreven vorm niet veel meer is dan het consequent veranderen van de Nederlandse spelling).

nog reacties over de patch?
-
- Lid
Dus als hij een bank overvalt, mag jij dat ook zonder problemen doen?Pvt.Roumen schreef: Daar zal ik me aan houden , alleen hij praatte limburgs , dus ik praatte maar limburgs terug![]()
- iknowdintoo
- Lid
- Ontvangen: 1 keer
Ik zie toch wel een wezenlijk verschil tussen een bank overvallen en Limburgs praten (alhoewel dat valt te betwisten).koen schreef:Dus als hij een bank overvalt, mag jij dat ook zonder problemen doen?Pvt.Roumen schreef: Daar zal ik me aan houden , alleen hij praatte limburgs , dus ik praatte maar limburgs terug![]()
-
- Lid
Hij bedoelde gewoon, dat als 1 iemand wat doet hoef je dat toch niet na te gaan doen...iknowdintoo schreef:Ik zie toch wel een wezenlijk verschil tussen een bank overvallen en Limburgs praten (alhoewel dat valt te betwisten).koen schreef:Dus als hij een bank overvalt, mag jij dat ook zonder problemen doen?Pvt.Roumen schreef: Daar zal ik me aan houden , alleen hij praatte limburgs , dus ik praatte maar limburgs terug![]()

Altijd opzoek naar Duits papierwerk met K-nummers '951 t/m 957' en '2517'!
-
- Lid
iknowdintoo schreef:Ik zie toch wel een wezenlijk verschil tussen een bank overvallen en Limburgs praten (alhoewel dat valt te betwisten).koen schreef:Dus als hij een bank overvalt, mag jij dat ook zonder problemen doen?Pvt.Roumen schreef: Daar zal ik me aan houden , alleen hij praatte limburgs , dus ik praatte maar limburgs terug![]()
Zo serieus hé, ooit gehoort van letterlijk en figuurlijk?
Zo niet, zeg dan niks en leer eerst eens je Nederlands.
- JimK
- Lid
- Contacteer:
Het lijkt me dat dat voor iedereen duidelijk iscoco schreef:Hij bedoelde gewoon, dat als 1 iemand wat doet hoef je dat toch niet na te gaan doen...iknowdintoo schreef:(....).