Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Heel misschien een originele binnenring van het binnenwerk
Maar, verf is niet goed, gaas niet. Decal dus ook niet (laten we maar vanuit gaan, en anders heeft die ook geen waarde op de helm). Leer is ook niet goed.
de helm is ook niet te koop.
Hij is van een kennis van mij.
En hij dacht al dat het niet zou kloppen, maar we hadden niet verwacht dat het zo erg zou zijn.
kan iemand mij mischien een foto van een gelijksoortige echte helm bezorgen?
Of hier posten,zodat ik kan kijken waarom het bij deze niet klopt en hoe het wel moet zijn!
mgschutze schreef:Kijk even naar de collectie van killingspree, daar zitten genoeg voorbeelden tussen. Net zo makkelijk.
Sinds wanneer is Niels intressant als referentie punt? Als kenner stelt hij niks voor,meneer is geband van diverse fora als opleuker van helmen. Dus wat kennis berteft is het een niets weter,drijvend op onnozelheid,en vooral doordrukken van zijn eigen mening(let eens op zijn onderschrift op WAF) Staat ook bekend om een copie camo helm 2 keer terug te kopen(GHW) In klaar Nederlands,meneer is een bal gehakt.
Mvg
Willem
robbiexaan schreef:kan iemand mij mischien een foto van een gelijksoortige echte helm bezorgen?
Of hier posten,zodat ik kan kijken waarom het bij deze niet klopt en hoe het wel moet zijn!
bedankt robbie
The death of one man is a tragedy. The death of millions is a statistic.
robbiexaan schreef:kan iemand mij mischien een foto van een gelijksoortige echte helm bezorgen?
bedankt robbie
Het kan toch niet zo zijn dat er een referentie gemaakt word naar de site van Bell? Duidelijk iemand die de donkere kant bewandeld,van de verzamelaars wereld.De getoonde helm heeft ook niets te maken,met de helm van het topic,een peer is geen appel,1 ding hebben ze wel gemeen,het is fruit.
Mvg
Willem
sorry hoor heavyfuel, maar ik kan me niet van de indruk onttrekken dat iedereen die niet jouw mening deelt onprofessioneel is en maar uit zijn nek lult. Zo komen je reacties tenminste bij mij over.
Kun je misschien ook zeggen waar jij je kennis vandaan haalt? Verzamel je reeds jaar en dag originele Duitse militaria/helmen?
bedankt robbie
Het kan toch niet zo zijn dat er een referentie gemaakt word naar de site van Bell? Duidelijk iemand die de donkere kant bewandeld,van de verzamelaars wereld.De getoonde helm heeft ook niets te maken,met de helm van het topic,een peer is geen appel,1 ding hebben ze wel gemeen,het is fruit.
Mvg
Willem
Kan u me dan vertellen wat er zoal mis is met de site van Bell?
En i.v.m. de getoonde helm ben ik zuiver uitgegaan van de camo en de Wehrmacht decal, dat het niet 100% dezelfde is weet ik ook.
The death of one man is a tragedy. The death of millions is a statistic.
mgschutze schreef:Kijk even naar de collectie van killingspree, daar zitten genoeg voorbeelden tussen. Net zo makkelijk.
Sinds wanneer is Niels intressant als referentie punt? Als kenner stelt hij niks voor,meneer is geband van diverse fora als opleuker van helmen. Dus wat kennis berteft is het een niets weter,drijvend op onnozelheid,en vooral doordrukken van zijn eigen mening(let eens op zijn onderschrift op WAF) Staat ook bekend om een copie camo helm 2 keer terug te kopen(GHW) In klaar Nederlands,meneer is een bal gehakt.
Mvg
Willem
Ik ken hem of zijn collectie/verleden verder niet. Wat ik wel weet is dat er bij de pas getoonde helmen meerdere mooie originele camo's staan. Hier kan robbie prima even naar kijken. Ik zie er geen problemen in.
Maar hoort het gaas orgineel wel over deze helm?
Ik neem aan dat dit gebruikt wordt om de helm beter te camoufleren
met takken en bladeren enz.
(Omdat de 2e helm dit er niet overheen heeft zitten.)
Of werdt dit door de soldaten zelf gedaan?