Duitse helm

Algemeen over het verzamelen van asmogendheden militaria: waar moet je op letten, tips, naslagwerk
coco
Lid
Berichten: 3516
Lid geworden op: 20 dec 2007, 21:10
Locatie: Land van Heusden en Altena

Re: Duitse helm

Bericht door coco »

Ik wordt echt zo ziek van dat zwart gemaak, een mens maakt eenmaal fouten in zijn of haar leven, maar om de persoon daar voor eeuwig mee te achtervolgen.... nu weet ik niet eens of de beschuldigingen op waarheid berusten (wat ik moeilijk kan begrijpen) maar dat laat ik even in het midden, alstjeblieft mensen kom op ga verder met het leven er is niet meer aan te doen, achja oude koeien worden uit de sloot gehaald, en mensen worden graag pijn gedaan,waarschijnlijk zullen ze het nooit leren, helaas helaas..:frownno:
Altijd opzoek naar Duits papierwerk met K-nummers '951 t/m 957' en '2517'!
Gebruikersavatar
S1991
Lid
Berichten: 2347
Lid geworden op: 06 mei 2008, 19:07
Contacteer:

Re: Duitse helm

Bericht door S1991 »

Waarom maken jullie je eigenlijk druk om?
Killingspree hier wilt alleen Robbie helpen om zijn kennis over Duitse helmen uit te breiden zodat hij niet een miskoop begaat.
Dan snap ik ook niet het probleem van Heavy Fuel om gelijk commentaar op Killingspree te geven, aangezien hij wat ik dan weet, de enigste lid van dit forum is die alleen Duitse helmen verzameld. Het lijkt mij dan ook dat Killingspree een van de mensen is die meer weten van de Duitse helmen dan iemand anders.
Al zou ik ook informatie vragen aan mgschutze en michiel01. Maar dat doet er niet toe.

Het enigste wat Killingspree wilt zeggen is dat de eerder getoonde helm een fake is, en Robbie wilt helpen om latere miskopen te verkomen.
We zouden van elkaar moeten leren op dit forum en niet elkaar afkraken op hun kennis, wat nu fake of origineel is. Als je gewoon goede argumenten kunt geven waarom het fake is of niet dan is iedereen er toch mee blij of niet? Zo heeft iedereen er wat aan, ook de komende leden van het wo2forum.

Mijn mening is dat er in het As-mogendheden verzamelwaar een topic moet komen over de Duitse helmen, maakt niks uit welke helmen. Zolang er maar goed bij staat of het een fake is of een origineel en waar aan te herkennen. Dan vind ik dat Killingspree en mgschutze en eventueel andere met hun Duitse helmen hun helmen daar posten om mensen te helpen te identificeren wat een origineel en wat een fake is.

Helaas moet ik ook constateren dat nadat ik een topic opengemaakt had over een vraag over 2 Duitse helmen, hij helaas is gesloten. Wat naar mijn mening vooral komt omdat iemand weer iets tegen iemand zegt en waar er gelijk een "discussie" op een forum begint. Als men nu gewoon naar elkaar LUISTERT en niet gelijk begint met schelden en ruzie's te beginnen zijn we al weer gelijk een stuk verder.

Mvg,
Silvano
Laatst gewijzigd door S1991 op 09 dec 2008, 14:39, 1 keer totaal gewijzigd.
“Brad, my three best divisions are the 4th Armored, the 80th and the 26th. I’ll concentrate the 4th Armored at Longwy beginning tonight, I’ll start the 80th on Luxembourg tomorrow morning, and I’ll alert the 26th to be ready to move." General Patton
Gebruikersavatar
Edgar
Lid
Berichten: 5433
Lid geworden op: 01 jun 2004, 15:40
Locatie: Nordland
Ontvangen: 1 keer

Re: Duitse helm

Bericht door Edgar »

Als men nu gewoon naar elkaar LUISTERD
:mrgreen:
Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience
jurgen
Lid
Berichten: 1787
Lid geworden op: 17 okt 2007, 22:52

Re: Duitse helm

Bericht door jurgen »

Edgar schreef:
Als men nu gewoon naar elkaar LUISTERD
:mrgreen:
Ik las dat en ik wist gelijk dat het eerste dat erop gezegd zou worden over de spelling zou gaan.
Een goede spelling is belangrijk maar het punt dat omgitsme hier probeert te maken wordt meteen uit de weg gegaan dan heb ik de indruk.
Maar ik ga me verder niet moeien, van Duitse helmen weet ik niets.
Gebruikersavatar
S1991
Lid
Berichten: 2347
Lid geworden op: 06 mei 2008, 19:07
Contacteer:

Re: Duitse helm

Bericht door S1991 »

Edgar schreef:
Als men nu gewoon naar elkaar LUISTERD
:mrgreen:
Nu beter Edgar? Jezus zeg.. Dat je om een klein spellingsfoutje je druk om gaat maken..
Zucht...maar goed, hier zijn der wel meerdere van.

Jurgen, daar ben ik het helemaal met je mee eens !
“Brad, my three best divisions are the 4th Armored, the 80th and the 26th. I’ll concentrate the 4th Armored at Longwy beginning tonight, I’ll start the 80th on Luxembourg tomorrow morning, and I’ll alert the 26th to be ready to move." General Patton
Gebruikersavatar
Edgar
Lid
Berichten: 5433
Lid geworden op: 01 jun 2004, 15:40
Locatie: Nordland
Ontvangen: 1 keer

Re: Duitse helm

Bericht door Edgar »

Nu beter Edgar? Jezus zeg.. Dat je om een klein spellingsfoutje je druk om gaat maken..
Zucht...maar goed, hier zijn der wel meerdere van
Wie maakt er zich hier nou druk? :roll:
Van types zoals jou zijn er ook meerdere ja, helaas....
Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience
zero
Lid
Berichten: 143
Lid geworden op: 06 jul 2005, 13:15
Locatie: noordbergum

Re: Duitse helm

Bericht door zero »

Ook ik sluit mij bij jullie aan.
Laat Heavy Fuel zijn vete met Killingspree via PB doen.
Heavy Fuel loopt nu hier wat de topics te ver****** waar killingspree berichten heeft geplaatst.
Lieve mensen ga ook eens naar de site van onze engeltje
http://www.bieuwkjemaaike.vlindersite.nl
Gebruikersavatar
killingspree
Lid
Berichten: 1659
Lid geworden op: 21 nov 2004, 18:19
Locatie: None

Re: Duitse helm

Bericht door killingspree »

zero schreef:Ook ik sluit mij bij jullie aan.
Laat Heavy Fuel zijn vete met Killingspree via PB doen.
Heavy Fuel loopt nu hier wat de topics te ver****** waar killingspree berichten heeft geplaatst.
Volledig mee eens, maar schijnbaar ontbreekt het dus aan 1 ding, fatsoen.

Jongens, laten we verder gaan met het punt waar er over begonnen is en die kinder achtige praktijken voor wat het is, ik zit daar net zo min als jullie op te wachten.
Gebruikersavatar
S1991
Lid
Berichten: 2347
Lid geworden op: 06 mei 2008, 19:07
Contacteer:

Re: Duitse helm

Bericht door S1991 »

Edgar schreef:
Nu beter Edgar? Jezus zeg.. Dat je om een klein spellingsfoutje je druk om gaat maken..
Zucht...maar goed, hier zijn der wel meerdere van
Wie maakt er zich hier nou druk? :roll:
Van types zoals jou zijn er ook meerdere ja, helaas....
En van jou zijn er ook meerdere types die op alles letten en menen dat ze alles weten..
Gelijk commentaar geven als een woord niet goed geschreven is. :r
“Brad, my three best divisions are the 4th Armored, the 80th and the 26th. I’ll concentrate the 4th Armored at Longwy beginning tonight, I’ll start the 80th on Luxembourg tomorrow morning, and I’ll alert the 26th to be ready to move." General Patton
Telemark
Lid
Berichten: 628
Lid geworden op: 30 aug 2006, 22:18

Re: Duitse helm

Bericht door Telemark »

omgitsme schreef:
Nu beter Edgar? Jezus zeg..
Kan dat ook wat minder?
Gebruikersavatar
Norden
Lid
Berichten: 48
Lid geworden op: 11 okt 2008, 20:04

Re: Duitse helm

Bericht door Norden »

Telemark schreef:
omgitsme schreef:
Nu beter Edgar? Jezus zeg..
Kan dat ook wat minder?
Wat is daar nu verkeerd mee?
The death of one man is a tragedy. The death of millions is a statistic.
Gebruikersavatar
mtdr
Lid
Berichten: 371
Lid geworden op: 01 jan 2008, 21:43
Locatie: Gld

Re: Duitse helm

Bericht door mtdr »

Jammer dat het weer zo moet gaan... :r
Verzamel D-Day Soldbucher.
Doornewaard
Lid
Berichten: 402
Lid geworden op: 08 mei 2007, 17:17
Locatie: Oosterwolde

Re: Duitse helm

Bericht door Doornewaard »

Norden schreef:
Telemark schreef:
omgitsme schreef:
Nu beter Edgar? Jezus zeg..
Kan dat ook wat minder?
Wat is daar nu verkeerd mee?
Omdat je mensen die gelovig zijn, tegen het zere been kan schoppen. Een moslim zou ook niet kunnen waarderen als je k*t allah zou zeggen. Of als ik jou moeder zou uitschelden, bedenk zelf maar wat.
Gebruikersavatar
killingspree
Lid
Berichten: 1659
Lid geworden op: 21 nov 2004, 18:19
Locatie: None

Re: Duitse helm

Bericht door killingspree »

jongens..... :roll:
coco
Lid
Berichten: 3516
Lid geworden op: 20 dec 2007, 21:10
Locatie: Land van Heusden en Altena

Re: Duitse helm

Bericht door coco »

Hoe dan ook...Telemark heeft wel een punt, wij gaan jouw moeder toch ook niet uitschelden of wel soms?

mvg,
Altijd opzoek naar Duits papierwerk met K-nummers '951 t/m 957' en '2517'!
Gesloten