Waarde Duitse M40 of M42 SD helm Heer
-
- Lid
Re: Waarde Duitse M40 of M42 SD helm Heer
hier-> http://www.nnbh.com/titels/Eric-Munnick ... 9080230499
Kost je wel 45 euro, hopelijk heb je er dan wat aan ook.
Kost je wel 45 euro, hopelijk heb je er dan wat aan ook.
- killingspree
- Lid
stuur mij anders een mailtje dan breng ik je met Eric in contact, ook wellicht leuk om een keer bij hem te gaan kijken thuis
info@killingspree.nl
had ik dat geweten, ik heb nog wel meer stukken uit jullie gebiedje gehad
info@killingspree.nl
had ik dat geweten, ik heb nog wel meer stukken uit jullie gebiedje gehad

Nou nou onze Niels,redder in nood. Leer de leden hier even touwtjes binden om een helm,zoals GHW forum.Maak nou geen verwijzing naar een verkoper,voor u zelf geld het zelfde.
Mvg
Willem
Mvg
Willem
- killingspree
- Lid
och gaat Ome Willem hier ook te keer.
Ga je frustraties even lekker op je eigen bodemvondsten af reageren Heavy Fool...
Als je wat dwarst zit makker, mail me dan effe voor een afspraak, kom je maar eens effe langs. Hebben we het er persoonlijk over en niet in anders man's topic of ga op je lowlands forum met je vriendjes in discussie.
de groetjes,

Ga je frustraties even lekker op je eigen bodemvondsten af reageren Heavy Fool...

Als je wat dwarst zit makker, mail me dan effe voor een afspraak, kom je maar eens effe langs. Hebben we het er persoonlijk over en niet in anders man's topic of ga op je lowlands forum met je vriendjes in discussie.

de groetjes,

Dag Niels,killingspree schreef:och gaat Ome Willem hier ook te keer.![]()
Ga je frustraties even lekker op je eigen bodemvondsten af reageren Heavy Fool...![]()
Als je wat dwarst zit makker, mail me dan effe voor een afspraak, kom je maar eens effe langs. Hebben we het er persoonlijk over en niet in anders man's topic of ga op je lowlands forum met je vriendjes in discussie.![]()
de groetjes,
Op diverse fora bent u geband,vanwege opruierij en opleuken van items en bedonderen van leden.Dat u nog bestaat op fora is onbegrijpelijk,u heeft niets toe te voegen aan de verzamelaars wereld.U heeft zelfs lak aan medeverzamelaars(gelet op onderschrift op WAF) Maar tot mijn genoegen ben je nog steeds in het bezit van die copie camohelm(die je 2 keer koopt) adieu "kenner"en voor nu terug,onder je steen.Planeetje terreur

Mvg
Willem
- killingspree
- Lid
Wellicht is het Willem nog niet op gevat dat het vergallen van topics niet echt gewaardeerd word.Dag Niels,
Op diverse fora bent u geband,( jip op 2 ) vanwege opruierij en opleuken van items ( Item ) en bedonderen van leden.( [i]onzin nooit voor gekomen en dus koei poep[/i] ) Dat u nog bestaat op fora is onbegrijpelijk ( geheel normaal als je gewoon mensen probeert te helpen in plaats van mensen zwart te maken ) ,u heeft niets toe te voegen aan de verzamelaars wereld ( dat moet U zeggen Ome Willem, Ik deel tenminste niet mijn frustratie ).U heeft zelfs lak aan medeverzamelaars(gelet op onderschrift op WAF) ( I will defend mine as you will defend yours, wil zeggen dat ieder zijn eigen spullen zal verdediging, lijkt me heel normaal ) Maar tot mijn genoegen ben je nog steeds in het bezit van die copie camohelm(die je 2 keer koopt) (Wat in jou "kenners" ogen een kopie is is zelfs een hele mooie originele, ga alleen maar eens naar je naam genoot van tarnmilitaria heen om een begin te maken ) adieu "kenner"en voor nu terug,onder je steen.( Dank je, zal ik zeker doen ) Planeetje terreur![]()
![]()
![]()
Mvg ( met hatelijke groet is MHG )
Willem
Willem laat ik je 1 tip geven, ga vanavond eens vroeg naar bed, neem een mooie helmen boek mee ofzo, wellicht leer je zelf nog iets, kenner...

Met vriendelijke groet !
Niels
en voor de fake camo helm:
voor de geintresseerde kunnen dit hier nog eens na lezen en hier dan ook maar meteen hun conclusie uit trekken:
http://www.militariacollecting.com/inde ... opic=73643
-
- Lid
Ik wordt echt zo ziek van dat zwart gemaakt, ga ergens anders ruzie maken, bedankt!
Verder on-topic a.u.b. ben hier om te leren niet om te gallen.
Verder on-topic a.u.b. ben hier om te leren niet om te gallen.
Altijd opzoek naar Duits papierwerk met K-nummers '951 t/m 957' en '2517'!
- killingspree
- Lid
- JimK
- Lid
- Contacteer:
Het ging niet over deze helm. Maar de helm waar het over begon was toch fake.
Deze echter is een mooie originele. En ik zie het probleem niet?
Gewoon een near mint camo, zie je zelden. Super exemplaar.
Deze echter is een mooie originele. En ik zie het probleem niet?
Gewoon een near mint camo, zie je zelden. Super exemplaar.
- sobel
- Lid
locked up, voor onbepaalde tijd. Reactie volgt nog 

''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''