Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Is dit een origineel koppelslot dat door HEER soldaten gedragen werd?
Ik vertrouw de verkoper wel want daar heb ik al eens zaken mee gedaan maar het is vooral dat het om een HEER koppelriem moet gaan.
120-130 euro? De riem lijkt mij trouwens best kort... ik weet niet wat je er mee van plan bent, maar als je hem op een pop wil zetten zou ik wel letten op de lengte
Alex
Retreat?!? We're just advancing in another direction..
Waar je even op moet letten is de lengte van de riem, je zit vaak met een minimale omvang van 95 cm voor bustes en poppen. Is de riem korter dan dat dan vaak ook minder gewild en goedkoper. Voor de hele set een eurootje of 120.
alex schreef:120-130 euro? De riem lijkt mij trouwens best kort... ik weet niet wat je er mee van plan bent, maar als je hem op een pop wil zetten zou ik wel letten op de lengte
Als ik jou was zou ik dan eerst de omtrek van de buste meten, dit zal ongeveer hetzelfde zijn als een pop. Het zou zonde zijn als je een riem koopt die te kort is.. Meten is weten
Alex
Retreat?!? We're just advancing in another direction..
Heavy Fuel schreef:De combinatie slot,riem is niet correct.
Mvg
Willem
Leg uit?
“Brad, my three best divisions are the 4th Armored, the 80th and the 26th. I’ll concentrate the 4th Armored at Longwy beginning tonight, I’ll start the 80th on Luxembourg tomorrow morning, and I’ll alert the 26th to be ready to move." General Patton