Riem behoort niet bij het slot. Riem is zoals Willem al zegt parade, of politieke partijen etc. Slot is ook niet in een hele mooie staat.
Voor dit slot met de riem zou ik echt niet meer als 80/90 euro aan waarde rekenen.
Gr. Jim
HEER koppelslot?
- JimK
- Lid
- Contacteer:
-
- Lid
Re: HEER koppelslot?
aahzo, de verkoper biedt er nog een andere uit, is deze goed?
ziet er vrijwel hetzelfde uit maar dan uit aluminium, en de koppel zelf is iets anders.

ziet er vrijwel hetzelfde uit maar dan uit aluminium, en de koppel zelf is iets anders.

Deze riem is correct,je zou kunnen kiezen om een stalen slot,te combineren met een riem met stalen haak. Zoals getoond. Of aluslot met alu haak.
Mvg
Willem
Mvg
Willem
-
- Lid
Ik heb het gevraagd of ik het stalen koppelslot met deze riem kan combineren, en anders neem ik deze gewoon zo denk ik.
Nu hopen dat hij het een dikke week gereserveerd kan houden, ik moet nog even wat ander spul verkopen...
Nu hopen dat hij het een dikke week gereserveerd kan houden, ik moet nog even wat ander spul verkopen...
- JimK
- Lid
- Contacteer:
Dit is een goede set. Staal met alu kan ook prima. Gebeurde in de oorlog vaak.
iets reserveren zonder zekerheid of je het kan betalen lijkt me niet erg slim, daar worden verkopers niet erg vrolijk van. Tip!
Gr. Jim
iets reserveren zonder zekerheid of je het kan betalen lijkt me niet erg slim, daar worden verkopers niet erg vrolijk van. Tip!
Gr. Jim
-
- Lid
Ik kan het wel betalen hoor, maar ik werk met de online rekening van mijn ouders, en ik betaal liever pas als ik daadwerkelijk mijn eigen geld erop heb staan. Ik kan ook gewoon al betalen en daarna mijn geld erop zetten dat mijn ouders niet met schulden zitten.mgschutze schreef:Dit is een goede set. Staal met alu kan ook prima. Gebeurde in de oorlog vaak.
Gr. Jim
Ik zie wel wat hij zegt, en als die niet wilt dan wacht ik wel, die koppelsloten komen regelmatig voorbij.
-
- Lid
Die koppel was al verkocht, maar hij kan dat stalen koppelslot nog met deze riem combineren.
Op de foto zit die wel nog bij een luftwaffe koppelslot, ik weet niet of riemen voor een bepaald onderdeel gemaakt werd ofzo?

Op de foto zit die wel nog bij een luftwaffe koppelslot, ik weet niet of riemen voor een bepaald onderdeel gemaakt werd ofzo?

-
- Lid
- JimK
- Lid
- Contacteer:
- michiel01
- Lid