Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Zijn er bodemstempels?
Heb je een scanner of fototoestel?
Scan (dit vind ik het beste) uw bodem eens of neem een foto. Hiermee zullen anderen u helpen. Ik denk een 88 mm. Ook al is de huls breder. Het projectiel word afgevuurd en dit is smaller dan de huls.
"Always remember both sides of the line"~~~~ Britse oudstrijder en oudste Brit ooit (tot hij overleed), Harry Patch (110 jaar) - Menenpoort Ieper, 21 juni 2008
Heb je Battlefield 1918 problemen? Klik hier en leg uit wat het probleem is!
Diegene die in mijn lijsten jouw huls het dichtst benadert is een franse luchtafweerhuls van de marine, met kaliber 130mm en hoogte 674mm.
Dit gaat om een huls met een flessenhals, zoals de jouwe.
sniper snoop schreef:Zijn er bodemstempels?
Heb je een scanner of fototoestel?
Scan (dit vind ik het beste) uw bodem eens of neem een foto. Hiermee zullen anderen u helpen. Ik denk een 88 mm. Ook al is de huls breder. Het projectiel word afgevuurd en dit is smaller dan de huls.
Klok horen luiden , en niet weten waar de klepel hangt
Ik heb geprobeerd een foto te maken van de bodem stempel, dit is niet echt gelukt.
Wel heb ik van het gedeelte van de slagpin (kon ik eruit draaien) een foto kunnen maken, ik weet niet of je daar wat aan hebt?
Zoniet zou ik even een camera moeten gaan lenen.
"In the absence of orders, go find something and kill it." Erwin Rommel
christiaandenhertog, heb je een scanner? Daarmee luk het ook.
"Always remember both sides of the line"~~~~ Britse oudstrijder en oudste Brit ooit (tot hij overleed), Harry Patch (110 jaar) - Menenpoort Ieper, 21 juni 2008
Heb je Battlefield 1918 problemen? Klik hier en leg uit wat het probleem is!
80 Graden en 260 of 560graden, niet echt duidelijk
wat ik eruit wijs kon worden is dat de huls uit 1966 komt er het kaliber 12 cm is, daar klopt volgens mij dan geen meter van aangezien ik toch echt 131 mm meet
gr
"In the absence of orders, go find something and kill it." Erwin Rommel
het inkorten van hulzen gebeurt voor verschillende doeleinden, paraplubakken, bloempotten, soms zelfs omdat de bovenkant wat ingedeukt is, dan zaagt men gewoon het bovenste stuk ervanaf.
Ook zijn er sommigen die dat wel eens doen omdat ze denken dat anderen dan zullen zien dat ze die huls nog nooit hebben gezien en dan zullen beseffen hoe zeldzaam ie wel niet is.
p.s. van die huls heb ik geen foto, maar aangezien ie van '66 is kan het toch moeilijk deze van mij zijn.