Kosten voor Wehrmacht of SSers uniform

Algemeen over het verzamelen van asmogendheden militaria: waar moet je op letten, tips, naslagwerk
Gesloten
merkloos
Lid
Berichten: 244
Lid geworden op: 14 sep 2008, 14:21

Re: Kosten voor Wehrmacht of SSers uniform

Bericht door merkloos »

Maar ik zou goede boeken kopen en goed informeren bij andere mensen voor je iets koopt. Want anders daalt je geld niveau snel en je krijgt alleen fake voor terug. Kijk maar bij het forum onder deel Lachen / huilen met eBay en Marktplaats.... Want zoals je hier ziet word er zat zooi verkocht. http://forum.wo2.nl/viewtopic.php?f=35&t=15843
jurgen
Lid
Berichten: 1787
Lid geworden op: 17 okt 2007, 22:52

Re: Kosten voor Wehrmacht of SSers uniform

Bericht door jurgen »

Het is nu ook niet de bedoeling dat je al je spaargeld erin gaat stoppen natuurlijk, al kan dat als je origineel en kwaliteit spul koopt misschien wel een goede investering zijn.

Waar woon je ergens (Nederland of Vlaanderenn om te beginnen)? Kan altijd handig zijn i.v.m. beurzen en dergelijke.
SS collector
Lid
Berichten: 403
Lid geworden op: 13 jan 2009, 21:45

Re: Kosten voor Wehrmacht of SSers uniform

Bericht door SS collector »

jurgen schreef:Het is nu ook niet de bedoeling dat je al je spaargeld erin gaat stoppen natuurlijk, al kan dat als je origineel en kwaliteit spul koopt misschien wel een goede investering zijn.

Waar woon je ergens (Nederland of Vlaanderenn om te beginnen)? Kan altijd handig zijn i.v.m. beurzen en dergelijke.
Ik woon in Vlaanderen ik heb al 1 beurs waar ik heel graag heen ga de beurs in Antwerpen altijd een bezoekje waard vind ik heb jij nog een idee van beurzen liefst dichtbij antwerpen ofzo ?
A single spark of courage, can ignite the fires of hope
jurgen
Lid
Berichten: 1787
Lid geworden op: 17 okt 2007, 22:52

Re: Kosten voor Wehrmacht of SSers uniform

Bericht door jurgen »

ik heb je effe een pb gestuurd
SS collector
Lid
Berichten: 403
Lid geworden op: 13 jan 2009, 21:45

Re: Kosten voor Wehrmacht of SSers uniform

Bericht door SS collector »

jurgen schreef:ik heb je effe een pb gestuurd
heb hem ontvangen en heb er al 1 teruggestuurd
A single spark of courage, can ignite the fires of hope
Gebruikersavatar
Ivo Wilms
Lid
Berichten: 692
Lid geworden op: 22 okt 2006, 18:36
Locatie: St. Joost (Midden-Limburg)

Re: Kosten voor Wehrmacht of SSers uniform

Bericht door Ivo Wilms »

omgitsme schreef:
SS collector schreef:Purple Heart mag ook) ?
Originele oorlogse Purple Hearts kom je bijna niet tegen behalve in Amerika. Maar eigenlijk mogen ze daar niet verkocht worden.
En als ze ze daar verkopen betaal je toch wel al gauw 200-250 euro of meer meen ik voor een PH die op naam is en oorlogs is !
Hopelijk heb je hier wat aan.
Nee, hier heeft hij niks aan. Wat een onzin. :?
Afgelopen maand hebben er 3 oorlogse PH's met doosje en dan wel niet de rest erbij op Marktplaats gestaan...
Variërend van 40 tot 60 Euro zijn ze weggegaan.
"Sankt Joost war schrecklich."
http://www.stichtingbergingstirlingw7630.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
SS collector
Lid
Berichten: 403
Lid geworden op: 13 jan 2009, 21:45

Re: Kosten voor Wehrmacht of SSers uniform

Bericht door SS collector »

Ivo Wilms schreef:
omgitsme schreef:
SS collector schreef:Purple Heart mag ook) ?
Originele oorlogse Purple Hearts kom je bijna niet tegen behalve in Amerika. Maar eigenlijk mogen ze daar niet verkocht worden.
En als ze ze daar verkopen betaal je toch wel al gauw 200-250 euro of meer meen ik voor een PH die op naam is en oorlogs is !
Hopelijk heb je hier wat aan.
Nee, hier heeft hij niks aan. Wat een onzin. :?
Afgelopen maand hebben er 3 oorlogse PH's met doosje en dan wel niet de rest erbij op Marktplaats gestaan...
Variërend van 40 tot 60 Euro zijn ze weggegaan.
ja volgende maand is er weer een beurs hier in Vlaanderen ik zal daar eens zien daar vroegen ze 50 euro voor een purple heart jammer genoeg was mijn geld op :(
A single spark of courage, can ignite the fires of hope
johan willaert
Lid
Berichten: 5568
Lid geworden op: 04 aug 2004, 12:37
Locatie: België
Gegeven: 4 keer
Ontvangen: 2 keer
Contacteer:

Re: Kosten voor Wehrmacht of SSers uniform

Bericht door johan willaert »

SS collector schreef:
jurgen schreef:Ik woon in Vlaanderen ik heb al 1 beurs waar ik heel graag heen ga de beurs in Antwerpen altijd een bezoekje waard vind ik heb jij nog een idee van beurzen liefst dichtbij antwerpen ofzo ?
Waarschijnlijk de slechtste beurs van België.... Het zou mij verwonderen dat je veel origineel SS spul op beurzen vindt. Dat wordt onderling onder verzamelaars verkocht...
29th Let's Go!!!!!
Gebruikersavatar
S1991
Lid
Berichten: 2347
Lid geworden op: 06 mei 2008, 19:07
Contacteer:

Re: Kosten voor Wehrmacht of SSers uniform

Bericht door S1991 »

Ivo Wilms schreef:
omgitsme schreef:
SS collector schreef:Purple Heart mag ook) ?
Originele oorlogse Purple Hearts kom je bijna niet tegen behalve in Amerika. Maar eigenlijk mogen ze daar niet verkocht worden.
En als ze ze daar verkopen betaal je toch wel al gauw 200-250 euro of meer meen ik voor een PH die op naam is en oorlogs is !
Hopelijk heb je hier wat aan.
Nee, hier heeft hij niks aan. Wat een onzin. :?
Afgelopen maand hebben er 3 oorlogse PH's met doosje en dan wel niet de rest erbij op Marktplaats gestaan...
Variërend van 40 tot 60 Euro zijn ze weggegaan.
Hij heeft er een beetje aan.. Nou als ik kijk in Amerika wat ze daar voor vragen... $250 dollar... en dan genaamd. En ik zei ook op naam..
“Brad, my three best divisions are the 4th Armored, the 80th and the 26th. I’ll concentrate the 4th Armored at Longwy beginning tonight, I’ll start the 80th on Luxembourg tomorrow morning, and I’ll alert the 26th to be ready to move." General Patton
SS collector
Lid
Berichten: 403
Lid geworden op: 13 jan 2009, 21:45

Re: Kosten voor Wehrmacht of SSers uniform

Bericht door SS collector »

Wauw dat is inderdaad wel een bom geld voor een medaille, ben blij dat ik niet in Amerika woon. Ik zal eens wat foto's trekken van mijn verzameling tot dusver als ik tijd heb (ben momenteel ook hard aan het leren voor mijn rijbewijs zodat ik zelf naar de beurzen kan rijden).
A single spark of courage, can ignite the fires of hope
Doornewaard
Lid
Berichten: 402
Lid geworden op: 08 mei 2007, 17:17
Locatie: Oosterwolde

Re: Kosten voor Wehrmacht of SSers uniform

Bericht door Doornewaard »

SS collector schreef:Wauw dat is inderdaad wel een bom geld voor een medaille, ben blij dat ik niet in Amerika woon. Ik zal eens wat foto's trekken van mijn verzameling tot dusver als ik tijd heb (ben momenteel ook hard aan het leren voor mijn rijbewijs zodat ik zelf naar de beurzen kan rijden).
Dat valt nog mee voor een medaille. er zijn die duurder, veel duurder zijn.
rugby
Lid
Berichten: 111
Lid geworden op: 30 okt 2005, 19:55
Ontvangen: 1 keer

Re: Kosten voor Wehrmacht of SSers uniform

Bericht door rugby »

En niet alleen onderscheidingen/ medailles zijn prijzig, maar ook emblemen en badges kunnen prijzig zijn!
merkloos
Lid
Berichten: 244
Lid geworden op: 14 sep 2008, 14:21

Re: Kosten voor Wehrmacht of SSers uniform

Bericht door merkloos »

In belgie heb je wel andere opties dan in nederland inverband met de wapen wet.

alles kan prijzig XD!
Erik S.
Lid
Berichten: 1828
Lid geworden op: 23 mei 2005, 16:09
Locatie: Bergen Op Zoom

Re: Kosten voor Wehrmacht of SSers uniform

Bericht door Erik S. »

Reken voor een jasje snel 6-8 DUIZEND euro. ALS je er al een kunt vinden.

Ik hoop niet dat je een "ik zoek een overjas want dat is goedkoper Waffen SS pop" wil maken. Die hebben we blijkbaar al genoeg hier.
Master of Puppets - Custom Mannequins
https://www.facebook.com/FJM44" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
Ivo Wilms
Lid
Berichten: 692
Lid geworden op: 22 okt 2006, 18:36
Locatie: St. Joost (Midden-Limburg)

Re: Kosten voor Wehrmacht of SSers uniform

Bericht door Ivo Wilms »

omgitsme schreef:Hij heeft er een beetje aan.. Nou als ik kijk in Amerika wat ze daar voor vragen... $250 dollar... en dan genaamd. En ik zei ook op naam..
Jij zegt dat PH's ansich bijna niet te vinden zijn. Dat is onzin. En dát bedoel ik...
"Sankt Joost war schrecklich."
http://www.stichtingbergingstirlingw7630.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Gesloten