Doe gewoon niet zo moeilijk en zorg voor betere foto's, that's all!
Zeker, zou jij ook eens moeten doen!robbiexaan schreef:
Maar goed gaan jullie maar lekker jullie boeken lezen daaag!!!
johan willaert schreef: naar huidige normen belachelijke lage, vraagprijs zegt genoeg.....
Sorry hoor maar ik denk niet dat dat de reden is waarom mensen de helm niet goedkeuren. Maar volgens mij wil je de waarheid niet horen om zo niet te hoeven inzien dat er een miskoop is gedaan.robbiexaan schreef:de gemiddelde leeftijd is hier 15,en de meeste hebben nog nooit een dd SS helm in zijn handen gehad!
de helm is door Harrie Strijbosch 100% origineel verklaard!!
en ik geloof wel dat deze meneer weet waar hij mee bezig is!!!!
Het lijkt wel dat jullie alles wat jullie zelf niet hebben of niet kunnen kopen nep is!!!!!
Zielige reactie van een ontmaskerde oplichter??????robbiexaan schreef:Het lijkt wel dat jullie alles wat jullie zelf niet hebben of niet kunnen kopen nep is!!!!!
Inderdaad, deze mensen hier met kennis willen je alleen maar helpen. Dan hoef je toch niet gelijk uit te flippen op ze?Von Brand schreef:Sorry hoor maar ik denk niet dat dat de reden is waarom mensen de helm niet goedkeuren. Maar volgens mij wil je de waarheid niet horen om zo niet te hoeven inzien dat er een miskoop is gedaan.robbiexaan schreef:de gemiddelde leeftijd is hier 15,en de meeste hebben nog nooit een dd SS helm in zijn handen gehad!
de helm is door Harrie Strijbosch 100% origineel verklaard!!
en ik geloof wel dat deze meneer weet waar hij mee bezig is!!!!
Het lijkt wel dat jullie alles wat jullie zelf niet hebben of niet kunnen kopen nep is!!!!!
Inderdaad Jim, je hebt dit ook al eens bij mij aangekaart de vorige keermgschutze schreef:Inderdaad,patrickh schreef:De SS- flyer is 100% zeker reproductie,en komt idd uit Nederland in den oorlog.Is ook typisch dat deze gescheurd is,hebben ze bijna allemaal door uit het boek te halen (geniet).Is zelfs onwaarschijnlijk dat ie in zo'n kleine afmetingen is uitgebracht.
Bekend is dat ie is uitgebracht in 88,5 bij 57 cm.
Dat ie door diverse verzamelaars is goedgekeurd zegt me niets,daar er maar weinig POSTERverzamelaars met genoeg expertise zijn.
Dit is er weer eentje.
Omgitsme, volgens mij heb ik dit de vorige keer bij jou aangekaart?
Je hebt in ieder geval goed opgelet, ik had hem nog niet eens zien staan.
Bij mij mag je ze nog wel kopen voor de helft, moet ik ze nog wel even uit de boeken snijden. voor de liefhebbers
Dat klopt Luc,hier moet men op eieren lopen. Als je wat aan het licht brengt,ben je de kwaaie pier.luc schreef:Pas op Willem of u hebt nog een p.... aan uw broek
Dan zullen ze wel verkocht zijn..johan willaert schreef:Foto's zijn van de site afgehaald....
Geloof me, die zijn er bij.rood schreef:IK heb nog nooit een winkelier gezien die geen verstand had van wat hij eigenlijk verkocht
Ik heb van alles en kan van alles kopen en loop al heel wat langer mee dan jou. Deze opmerkingen zijn nergens op gebaseerd.Het lijkt wel dat jullie alles wat jullie zelf niet hebben of niet kunnen kopen nep is!!!!!