Beste mensen
de helmen zijn vandaag terug naar de vorige eigenaar gegaan!
ik had volledige garantie omdat ze volgens hun 100% echt zijn.
Omdat er zoveel twijfel over deze helmen is op internet wil ik ze niet eens meer verkopen.
ik ben een website begonnen om mijn dubbele spullen te verkopen,die 2 helmen had ik gekocht
omdat ik ook iets moois op mijn site wilde hebben.
dank jullie voor jullie reacties.
groeten robbie

Een zeer goede beslissing,
Ik zag deze helmen op marktplaats voor bij komen en had er meteen al mijn oprechte twijfels bij.
Ik ga volledig mee met de meerderheid hier en heb mijn grootste twijfels bij de FJ en de SS.
SS is niet mijn expertise dus daar doe ik geen uitspraken over, de FJ was zonder meer niet goed alleen het binnenwerk was al fake.
Ik ben eigelijk wel benieuwd Robbie, wat hij jij er zelf voor betaald ? vast geen 12.000 euro, dan lijkt het me toch dat je je zelf even wat beter verdiept in de materie...
Ik zou voorzichtig zijn met het noemen van namen van verzamelaars op het net. Harrie is een goede kennis van mij en verzamelt al heel veel jaren. Harrie is een zeer breed georiënteerd man en heeft een prachtige collectie waar menigeen terecht jaloers op mag zijn. Maar... dit maakt een verzamelaar niet heilig. Sterker nog, dit maakt iemand misschien zelfs iets te makkelijk.
Hoevaak zie je niet op Marktplaats staan goed gekeurd door, of komt van die en die af...
Let the helmets do the talking...and don't buy the story !
In dit geval waren er ook totaal geen "kenners" of "extra namen / verhalen nodig".
better luck next time