Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Ja het is een leuke helm maar,...............de helm schaal kan dan wel origineel zijn maar de rest niet.
Er is veel zooi op de markt met duits militaria, niet voor niets word er veel gefaked met duits militaria .
Want er is vraag, en het aanbod staat al jaren droog!
Een volk dat voor tirannen zwicht
zal méér dan lijf en goed verliezen;
dan dooft het licht...
Binnenwerk is een repro.
Het kinriempje lijkt het ook, maar dat zeg ik pas zeker met betere foto's.
THOR schreef:Want er is vraag, en het aanbod staat al jaren droog!
Hier ga ik niet in mee. Het aanbod staat niet droog. Mensen proberen een koopje te vinden op een militariabeurs. En dat is het probleem. Je vind bijna geen koopjes op een "militaria"beurs.
Ik heb er vandaag nog een goede helm verkocht. Absoluut géén koopje, maar 100% goed.
Binnenwerk is een repro.
Het kinriempje lijkt het ook, maar dat zeg ik pas zeker met betere foto's.
THOR schreef:Want er is vraag, en het aanbod staat al jaren droog!
Hier ga ik niet in mee. Het aanbod staat niet droog. Mensen proberen een koopje te vinden op een militariabeurs. En dat is het probleem. Je vind bijna geen koopjes op een "militaria"beurs.
Ik heb er vandaag nog een goede helm verkocht. Absoluut géén koopje, maar 100% goed.
Ik ga er ook in mee , En net wat Jim zegt er zijn nog genoeg goede helmen te koop,maar niet voor weinig.
Ik kan je nu al zeggen dat ik het erg vreemd vind dat de decal compleet afgesleten is, maar dan ook precies alleen de decal.
Eromheen is alles nog gaaf...
Rick de G. schreef:Ik kan je nu al zeggen dat ik het erg vreemd vind dat de decal compleet afgesleten is, maar dan ook precies alleen de decal.
Eromheen is alles nog gaaf...
werk wel vaker met verfmallen, en dit lijkt inderdaad het geval geweest hier..