Heel mooi ding!Peter F schreef:@ Edgar:Bedankt voor de info!
Weet iemand of het mogelijk is om de aanslag/roest op de bajonet zelf is te verwijderen?
Ik heb wel staalwol liggen, zal binnenkort eens kijken voor een klein staalborsteltje. Zit namelijk wel op een rotplek die roest...Westwall schreef:Heel mooi ding!Peter F schreef:@ Edgar:Bedankt voor de info!
Weet iemand of het mogelijk is om de aanslag/roest op de bajonet zelf is te verwijderen?
Misschien kun je voorzichtjes met een staalborstel weghalen?
mvg,
Westwall
En wat is precies die leuke prijs?michiel01 schreef:je kan hier wel een leuke prijs voor krijgen, ondanks de roestaanslag.
Ah oke bedankt. Dan heb ik er zeker niet teveel voor betaaldmichiel01 schreef:rond de 80 tot 100 euro
Nee de schede past niet meer, leer aan de achterzijde van de houder is kapot, lijkt wel verbrand. Als ik keertje weer zin heb zal ik hem verder schoonmaken. De bajonet, en nog een minte K98 bajonet en een redelijke M98/05 bajonet kwamen in een lot welke als buit was meegenomen naar Amerika door een majoor. Alleen zijn ze slecht opgeslagenmgschutze schreef:Leuke vondst. Deze bajo's zijn zeker wel gewild.
Past de schede er nog helemaal omheen, of is deze iets gekrompen?
Dat maakt wel uit voor de waarde.
Géén staalborstel gebruiken, alleen 3 X 0 staalwol met een beetje wapenolie zoals michiel zegt.
Met een borstel of grovere staalwol krijg je krassen en daar wordt het niet beter van.
Een mooie polizei bajo van de bekende maker (welke nog bestaat) uit Solingen