WWII Mauser Ammo Pouches?

Algemeen over het verzamelen van asmogendheden militaria: waar moet je op letten, tips, naslagwerk
Gesloten
zero
Lid
Berichten: 143
Lid geworden op: 06 jul 2005, 13:15
Locatie: noordbergum

Re: WWII Mauser Ammo Pouches?

Bericht door zero »

Denk niet dat de MODS hier iets aan doen een slotje er op of zoiets
volgens mij zijn alle MODS ziek of op vakantie anders hadden ze allang in gegrepen hier
Hoop voor jou Cocco dat je nooit de hulp van iemand nodig hebt zowel hoop ik dat die gene jou ook zulke hulp geeft als je hier hebt gedaan
en dat je dan flink op je bek gaat
en verder ga ik hier geen woorden meer aan vuil maken tot de MODS hebben ingegrepen
Lieve mensen ga ook eens naar de site van onze engeltje
http://www.bieuwkjemaaike.vlindersite.nl
Gebruikersavatar
S1991
Lid
Berichten: 2347
Lid geworden op: 06 mei 2008, 19:07
Contacteer:

Re: WWII Mauser Ammo Pouches?

Bericht door S1991 »

zero schreef:tot de MODS hebben ingegrepen
Zal nog lang duren... Kijk maar naar al die andere topics. Voorbeeld het topic van $hifty over die Helmet Cover, vraagt voor sites waar je zoiets replica kunt kopen, komen er gelijk 3 pagina's waarvan maar 1 post nuttig was voor de topicstarter, en dat was die van Rick de G.
“Brad, my three best divisions are the 4th Armored, the 80th and the 26th. I’ll concentrate the 4th Armored at Longwy beginning tonight, I’ll start the 80th on Luxembourg tomorrow morning, and I’ll alert the 26th to be ready to move." General Patton
coco
Lid
Berichten: 3516
Lid geworden op: 20 dec 2007, 21:10
Locatie: Land van Heusden en Altena

Re: WWII Mauser Ammo Pouches?

Bericht door coco »

zero schreef:Denk niet dat de MODS hier iets aan doen een slotje er op of zoiets
volgens mij zijn alle MODS ziek of op vakantie anders hadden ze allang in gegrepen hier
Hoop voor jou Cocco dat je nooit de hulp van iemand nodig hebt zowel hoop ik dat die gene jou ook zulke hulp geeft als je hier hebt gedaan
en dat je dan flink op je bek gaat
en verder ga ik hier geen woorden meer aan vuil maken tot de MODS hebben ingegrepen
Leer jij eerst maar eens spellen het is namelijk met 1 c ;), maar dat even terzijde.
Ik doe er gewoon zoveel mogelijk aan om niet 'op men bek te gaan' en al zeker niet op een forum, ik lees gewoon boeken, doe research en in uiterste gevallen vraag ik aan mensen wat hun mening erover is, en dan vooral aan mensen die over dat onderwerp veel/genoeg weten zodat ik mijn kans verklein de fout in te gaan, ga ik dan toch de fout in dan leer ik er wel van, het is misschien duur leer geld maar het werkt wel.
Altijd opzoek naar Duits papierwerk met K-nummers '951 t/m 957' en '2517'!
bartdb4
Lid
Berichten: 274
Lid geworden op: 20 jan 2005, 18:45
Locatie: ARNHEIM -17km

Re: WWII Mauser Ammo Pouches?

Bericht door bartdb4 »

Coco, we weten het nu onderhand wel.. Jou posts komen ongeveer altijd op hetzelfde neer.
coco
Lid
Berichten: 3516
Lid geworden op: 20 dec 2007, 21:10
Locatie: Land van Heusden en Altena

Re: WWII Mauser Ammo Pouches?

Bericht door coco »

bartdb4 schreef:Coco, we weten het nu onderhand wel.. Jou posts komen ongeveer altijd op hetzelfde neer.
Nee dit is wel lekker duidelijk voor de rest.
Altijd opzoek naar Duits papierwerk met K-nummers '951 t/m 957' en '2517'!
Gebruikersavatar
sobel
Lid
Berichten: 6660
Lid geworden op: 18 jun 2005, 21:07
Locatie: Nederland

Re: WWII Mauser Ammo Pouches?

Bericht door sobel »

Jeej, weer een topic vol met afval, gefeliciteerd aan iedereen die hiermee zijn felbegeerde postaantallen omhoog heeft kunnen halen,

slotje


ciao
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''
Gesloten