Helmet cover

Algemeen over het verzamelen van asmogendheden militaria: waar moet je op letten, tips, naslagwerk
zero
Lid
Berichten: 143
Lid geworden op: 06 jul 2005, 13:15
Locatie: noordbergum

Re: Helmet cover

Bericht door zero »

iknowdintoo schreef: Is volgens mij een woordspeling op 'zero'..
Mischien voor jou een woordspelling
Maar voor mij is het een belediging
Lieve mensen ga ook eens naar de site van onze engeltje
http://www.bieuwkjemaaike.vlindersite.nl
Gebruikersavatar
S1991
Lid
Berichten: 2347
Lid geworden op: 06 mei 2008, 19:07
Contacteer:

Re: Helmet cover

Bericht door S1991 »

Jongens, dit topic gaat weer helemaal nergens over he !
Dit is al het zoveelste topic wat gewoon verziekt wordt omdat de topicstarter een vraag heeft en iemand anders een heel ander antwoord opgeeft. Wanneer wordt dit eens opgelost door die personen zelf of de mods op dit forum? Want de mods zitten hier ook maar voor jan-l*l, sorry maar dit is gewoon zo. :frownno: :frownno: :frownno: :frownno:
“Brad, my three best divisions are the 4th Armored, the 80th and the 26th. I’ll concentrate the 4th Armored at Longwy beginning tonight, I’ll start the 80th on Luxembourg tomorrow morning, and I’ll alert the 26th to be ready to move." General Patton
coco
Lid
Berichten: 3516
Lid geworden op: 20 dec 2007, 21:10
Locatie: Land van Heusden en Altena

Re: Helmet cover

Bericht door coco »

Om maar even volwassen tegaan reageren, het gescheld gaat weer nergens over, de topic starter heeft antwoord gehad waar hij namaak troep kan kopen, wij proberen hem aan origineel spul te helpen maar dat mag ook al niet meer?
Dan even over as-mogendheden verzamelwaar, de meeste mensen zien repro niet als verzamelwaar, maar omdat er zoals verteld geen repro topic is (en hopelijk komt die er ook nooit!) komt het maar hier terecht, wat dit onderdeel ook weer naar beneden haalt. :frownno:
Altijd opzoek naar Duits papierwerk met K-nummers '951 t/m 957' en '2517'!
Gebruikersavatar
S1991
Lid
Berichten: 2347
Lid geworden op: 06 mei 2008, 19:07
Contacteer:

Re: Helmet cover

Bericht door S1991 »

coco schreef:wij proberen hem aan origineel spul te helpen maar dat mag ook al niet meer?
Het mag wel, maar hij vraagt toch duidelijk om REPRO en niet om origineel?
“Brad, my three best divisions are the 4th Armored, the 80th and the 26th. I’ll concentrate the 4th Armored at Longwy beginning tonight, I’ll start the 80th on Luxembourg tomorrow morning, and I’ll alert the 26th to be ready to move." General Patton
coco
Lid
Berichten: 3516
Lid geworden op: 20 dec 2007, 21:10
Locatie: Land van Heusden en Altena

Re: Helmet cover

Bericht door coco »

Het is toch een discussie forum en geen ik wil graag veel goede antwoorden forum?
Altijd opzoek naar Duits papierwerk met K-nummers '951 t/m 957' en '2517'!
Gebruikersavatar
iknowdintoo
Lid
Berichten: 1753
Lid geworden op: 10 okt 2007, 17:33
Locatie: Terherne, Friesland
Ontvangen: 1 keer

Re: Helmet cover

Bericht door iknowdintoo »

coco schreef:Het is toch een discussie forum en geen ik wil graag veel goede antwoorden forum?
Nee, want o wee als er eens iemand geholpen word met wat hij wil!
coco
Lid
Berichten: 3516
Lid geworden op: 20 dec 2007, 21:10
Locatie: Land van Heusden en Altena

Re: Helmet cover

Bericht door coco »

iknowdintoo schreef:
coco schreef:Het is toch een discussie forum en geen ik wil graag veel goede antwoorden forum?
Nee, want o wee als er eens iemand geholpen word met wat hij wil!
Nee, de namaak troep zomaar aandragen en de verzamelwereld in pompen dat is slim ;)
Ik wil alleen maar zeggen, als iemand hier om repro vraagt is dat gewoon gevoellig en kan je zulke dingen gewoon verwachten!
Altijd opzoek naar Duits papierwerk met K-nummers '951 t/m 957' en '2517'!
Gebruikersavatar
S1991
Lid
Berichten: 2347
Lid geworden op: 06 mei 2008, 19:07
Contacteer:

Re: Helmet cover

Bericht door S1991 »

coco schreef:
iknowdintoo schreef:
coco schreef:Het is toch een discussie forum en geen ik wil graag veel goede antwoorden forum?
Nee, want o wee als er eens iemand geholpen word met wat hij wil!
Nee, de namaak troep zomaar aandragen en de verzamelwereld in pompen dat is slim ;)
Ik wil alleen maar zeggen, als iemand hier om repro vraagt is dat gewoon gevoellig en kan je zulke dingen gewoon verwachten!
Als iemand hier om tips vraagt waar je het beste kunt kopen en je vind repro niks, dan hoef je toch niks te zeggen? Want meeste verzamelaars hier vind dat niks, ik zelf ook niet MEER. Ik denk dat 6/10 van alle topics bijna nergens meer over gaan nadat de topic starter er een vraag gesteld heeft. Zie hier als voorbeeld, alles is offtopic gegaan en maar 1 fatsoenlijk (zo of fatsoendelijk) antwoord gekregen. Als je repro zooi vind, dan hoef je toch niet dit topic te verkloten? Hij vraagt een simpele vraag van waar je replica helm covers kunt verkrijgen, niet hoe duur zijn originelen en hoe zie je dat..
“Brad, my three best divisions are the 4th Armored, the 80th and the 26th. I’ll concentrate the 4th Armored at Longwy beginning tonight, I’ll start the 80th on Luxembourg tomorrow morning, and I’ll alert the 26th to be ready to move." General Patton
Gebruikersavatar
Rick de G.
Lid
Berichten: 640
Lid geworden op: 23 jan 2008, 16:32
Locatie: Weert, op de fiets met Justin achterop

Re: Helmet cover

Bericht door Rick de G. »

Jongens, bedankt dat jullie de topicstarter hebben gewezen op het feit dat een originele helmovertrek een betere keuze zou zijn volgens jullie.
Ik heb zijn vraag beantwoord, jullie hebben het aangevuld.

Hierbij verzoek ik dan ook een moderator dit topic te sluiten.
Grenadier Markus Schenk
ammo
Lid
Berichten: 3511
Lid geworden op: 07 aug 2007, 15:04
Gegeven: 3 keer
Ontvangen: 46 keer

Re: Helmet cover

Bericht door ammo »

$hifty schreef:Forumoverzicht ‹ Verzamelaars ‹ As-mogendheden verzamelwaar

waar staat ook alweer dat dit voor origineel alleen is? as mogendheden verzamelwaar?? kan je soms alleen maar origineel verzamelen ofzo, is repro verzamelen soms onmogelijk?

ik zie echt het probleem niet. als ik de helm zou BESCHADIGEN, dan zou ik het volledig met iedereen eens zijn hier, maar kom op zeg, als ik lekker een reprohelmcover over m'n helm wil doen dan moet dit toch mogelijk zijn zonder al te veel gezeur.

admin/mod, gooi hier maar een slotje op want dit loopt toch uit op niets.

Sinds wanneer is is repro zooi , AS mogendheden verzamel waar ?
Ik zie ook geen probleem , als jij een repro helm cover wil , gewoon doen.
Sterker nog al verf je de helm geel , het zou mij een worst wezen.
Nemo Me Impune Lacessit
zero
Lid
Berichten: 143
Lid geworden op: 06 jul 2005, 13:15
Locatie: noordbergum

Re: Helmet cover

Bericht door zero »

He Coco (nu goed met twee c)
Kijk eens na je onderschrift en leer daar van
=======================================
Als je mening verschilt met die van anderen, hoor je der niet bij?
-Als je niet meeloopt met massa, hoor je der niet bij?
Lieve mensen ga ook eens naar de site van onze engeltje
http://www.bieuwkjemaaike.vlindersite.nl
coco
Lid
Berichten: 3516
Lid geworden op: 20 dec 2007, 21:10
Locatie: Land van Heusden en Altena

Re: Helmet cover

Bericht door coco »

Nou?
De massa zegt mischien origineel, dus loop ik daarmee mee.
Maar mijn principes zeggen ook origineel dus is het wel een punt om op te twisten.
Nu is zijn punt wel van ik vind fake oke, dus wij moeten zijn mening respecteren, maar hem weerhouden van namaak kopen is nooit weg?
Altijd opzoek naar Duits papierwerk met K-nummers '951 t/m 957' en '2517'!
Gebruikersavatar
sobel
Lid
Berichten: 6660
Lid geworden op: 18 jun 2005, 21:07
Locatie: Nederland

Re: Helmet cover

Bericht door sobel »

blaa blaa blaa,

Niveau is weer lekker hoog, de een houd van repro de ander niet, laat iedereen in zijn waarde *punt <--- spreekwoordelijk)*

Voor alle kinders die het leuk vinden om anoniem een grote bek op te zetten zoek a.u.b. ff een ander forum of ga een beetje volwassen met elkaar om, en erger je ergens aan dan is het verstandig om gewoon niets te zeggen.

Vraag is denk ik wel beantwoord, dus deze meuk gaat op slot.


daag

Sobel
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''
Gesloten