Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Voor een kennis, zijn deze goed of niet? Ik heb geen kennis van Duits dus hoop ik hier wat informatie te verkrijgen en als het ook nog kan een geschatte waarde (alles gaat de verkoop in). Betere foto's zijn er niet.
Als volledige leek heb ik zelf grote twijfels bij de dolk, de helmen lijken mij goed.
Pickelhaube:
Luftwaffe:
riempje is afgebroken, voor de rest is hij enkel stoffig en in een redelijk goede staat
Luftschutz:
Dolk + schede:
Buckle:
Riem + buckle:
Thanks!
Laatst gewijzigd door Robin V op 17 apr 2009, 10:09, 1 keer totaal gewijzigd.
die pickelhaube helmplaat heb ik nog niet eerder gezien, maar dat wil natuurlijk niet zeggen dat het niet echt kan zijn.
de luftschutz lijkt me ok, wel jammer dat die gedenazificeerd is, dat drukt de prijs wel.
Duits slot uit WO1 lijkt me ok, van die van WO2 valt niet echt te beoordelen, voorkant is wazig en er is geen foto van de achterkant.
Waardes gegeven naar gelang de toestand van jou objecten
Pickelhauben vind ik erg moeilijk te beoordelen. Daar het niet mijn ding is. Er wordt vaak mee gerotzooid. Maar deze lijkt wel redelijk te kloppen.
De plaat is Oostenrijk-Hongarije.
Luftwaffe M42 helm is origineel. Matige staat, Waarde ongeveer 250 euro
Kriegmarine dolk is origineel. Zwaar gebruikte staat, maar goed. Waarde ongeveer 500 euro.
Luftschutz helm origineel, denazificiert helaas. Waarde ongeveer 70 euro.
Pruissisch koppelslot lijkt mij ook origineel. Waarde ongeveer 40 euro.
WO2 Wehrmacht Heer alluminium koppelslot is origineel, denazificiert. Waarde ongeveer 20 euro.
Thanks allemaal, hier ben ik wat mee! Als er interesse is voor de items hoor ik het graag, anders geef ik ze mee aan een bevriende verkoper voor de komende Ciney.
Robin V schreef:Thanks allemaal, hier ben ik wat mee! Als er interesse is voor de items hoor ik het graag, anders geef ik ze mee aan een bevriende verkoper voor de komende Ciney.
Nogmaals bedankt!
Robin voor close-ups de macro functie van je camera gebruiken anders krijg je deze vage dingen waar je niks van kan maken.
Een goede close-up kan het verschil maken tussen positieve of negatieve commentaar.
De Luftwaffe helm ziet er behoorlijk verroest uit , een decal close-up zal soelaas bieden.
De helm is echter niet in mijn bezit. De kennis woont een eindje van bij mij en heeft een verouderd fototoestel (zonder die welbepaalde functie).
Ik heb alles echter wel in levende lijve mogen bekijken en de helm bevindt zich in een betere staat dan de foto's doen uitschijnen.