Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Ik heb laatst deze helm aangeboden gekregen, maar ik ben een absolute leek in Duitse helmen, dus kan iemand mij zeggen of dit een goeie is?
Heb er geen verstand van, maar volgens mij klopt niks van het binnenwerk. En hoeveel moet hij ongeveer kosten, mits origineel?
Mvg,
Durk
sowiezo zwaar irritant dat mensen er decals op gaan plakken, als je een mooie originele helm hebt zonder decals dan zou ik die er niet opplakken, verpest je heel de helm.... ik vraag me af waarom anderen dat wel doen behalve dan om andere mensen te naaien...
Altijd op zoek naar zaken die met de meidagen 1940 te maken hebben m.b.t. de omgeving Dordrecht en Moerdijk.
Nick U schreef:ik vraag me af waarom anderen dat wel doen behalve dan om andere mensen te naaien...
Om zo er eventueel meer geld voor te kunnen krijgen in de hoop dat iemand met geen kennis er veel voor gaat betalen.
“Brad, my three best divisions are the 4th Armored, the 80th and the 26th. I’ll concentrate the 4th Armored at Longwy beginning tonight, I’ll start the 80th on Luxembourg tomorrow morning, and I’ll alert the 26th to be ready to move." General Patton
Omdat ze een helm met decal mooi vinden en dat niet kunnen betalen.
En omdat ze niet beseffen of het hun simpelweg niet kan schelen dat ze de historische waarde van een helm op deze manier onderuit halen.