Waar in Nederland?

Algemeen over het verzamelen van asmogendheden militaria: waar moet je op letten, tips, naslagwerk
Gebruikersavatar
S1991
Lid
Berichten: 2347
Lid geworden op: 06 mei 2008, 19:07
Contacteer:

Re: Waar in Nederland?

Bericht door S1991 »

fritz derochebrune schreef:Eigenlijk kan deze foto best in Nederland zijn gemaakt. Ik heb eens les gehad in gevelvormen, en ik herken enkele wel op deze foto. Zover ik weet zijn die enkel hier gebruikt.
Daarnaast herken ik enkele elementen die ik ook wel eens bij gebouwen hier in de buurt heb gezien (Maastricht, Hasselt [dat is belgië, weet ik],...), hoewel het onwaarschijnlijk is dat de foto in een van deze steden is genomen.
Bedankt voor de verduidelijk Fritz. Het kan misschien wel in Nederland gemaakt zijn maar kan net zo goed ergens anders gemaakt zijn.
Ik zal nog z.s.m. een nog betere scan plaatsen. Het zou wel interessant zijn als de foto in Maastricht of Hasselt gemaakt is.

Grt
“Brad, my three best divisions are the 4th Armored, the 80th and the 26th. I’ll concentrate the 4th Armored at Longwy beginning tonight, I’ll start the 80th on Luxembourg tomorrow morning, and I’ll alert the 26th to be ready to move." General Patton
Plaats reactie