SS theodor Eicke mouwband
- JimK
- Lid
- Contacteer:
-
- Lid
- Von Brand
- Lid
Re: SS theodor Eicke mouwband
Das een mooie. Heb je meerdere van deze armbanden ?
Ein Wiedersehen war seine und unsere Hoffnung........
- JimK
- Lid
- Contacteer:
-
- Lid
Wow, Netjes man!
Altijd opzoek naar Duits papierwerk met K-nummers '951 t/m 957' en '2517'!
-
- Lid
-
- Lid
En zeldzaam dusja wat wil je.Doornewaard schreef:Die dingen zijn fucking duur!.
Beter een Jim die er blij mee is dan een Pool die ze faked zou ik maar zeggen
- S1991
- Lid
- Contacteer:
Inderdaad een mooie band.
Mag ik vragen hoe je er aan gekomen bent? Of wil je dat liever niet zeggen?
“Brad, my three best divisions are the 4th Armored, the 80th and the 26th. I’ll concentrate the 4th Armored at Longwy beginning tonight, I’ll start the 80th on Luxembourg tomorrow morning, and I’ll alert the 26th to be ready to move." General Patton
- JimK
- Lid
- Contacteer:
Ik weet niet of je dat weten wilt , ik heb hem namelijk "gekregen"omgitsme schreef:Inderdaad een mooie band.
- S1991
- Lid
- Contacteer:
Ah, kijk eens aan. De wonderen zijn de wereld nog niet uit.mgschutze schreef:Ik weet niet of je dat weten wilt , ik heb hem namelijk "gekregen"omgitsme schreef:Inderdaad een mooie band.
Wat ik je ook al vroeg in je topic van de SS Schirmmütze wil ik je ook hier vragen, zou je misschien uitleg kunnen geven hoe je kunt zien dat het om een origineel gaat?
“Brad, my three best divisions are the 4th Armored, the 80th and the 26th. I’ll concentrate the 4th Armored at Longwy beginning tonight, I’ll start the 80th on Luxembourg tomorrow morning, and I’ll alert the 26th to be ready to move." General Patton
- JimK
- Lid
- Contacteer:
Ja hoor,
Deze Theodor Eicke mouband is ingesteld in Maart 1943 an geproduceerd bij de firma BeVo-Wuppertal. Mouwbanden die geweven zijn door BeVo (Beteiligung en Vorsteher) hebben aan een kant de naam er in staan. Dat kun je bij die van mij ook zien. Verder zijn deze mouwbanden te herkennen aan het zout en peper patroon op de achterzijde. De stippellijn (zichtbaar in de zwarte stroken boven en onder aan de achterzijde) moeten zo klein gestippeld zijn als deze van mij. Aan de achterkant is bij de Theodor Eicke mouband de "C" erg ovallend geweven, ik heb alleen nu geen foto van de achterkant om dit te laten zien, als het lukt zal ik deze zo even maken.
Gr. Jim
Deze Theodor Eicke mouband is ingesteld in Maart 1943 an geproduceerd bij de firma BeVo-Wuppertal. Mouwbanden die geweven zijn door BeVo (Beteiligung en Vorsteher) hebben aan een kant de naam er in staan. Dat kun je bij die van mij ook zien. Verder zijn deze mouwbanden te herkennen aan het zout en peper patroon op de achterzijde. De stippellijn (zichtbaar in de zwarte stroken boven en onder aan de achterzijde) moeten zo klein gestippeld zijn als deze van mij. Aan de achterkant is bij de Theodor Eicke mouband de "C" erg ovallend geweven, ik heb alleen nu geen foto van de achterkant om dit te laten zien, als het lukt zal ik deze zo even maken.
Gr. Jim
- S1991
- Lid
- Contacteer:
Hartelijk dank Jim! Zou inderdaad fijn zijn als je nog een goede foto van de achterkant zou kunnen krijgen.
Nogmaals hartelijk dank!
Grt
Hiermee bedoel je eigenlijk gewoon die donkergrijze en wit-grijze blokjes toch mee op de achterkant of niet? Je zegt ook dat deze door de firma BeVo-Wuppertal gemaakt is en hun naam er ook in staat. Is dit ook bij alle andere banden en insignes zo het geval?het zout en peper patroon
Nogmaals hartelijk dank!
Grt
-
- Lid
Ja hij bedoeld het grijs/wit- zwarte blokjes, en origineel stonden er in alle BeVo gewoven insignes BeVo maar meestal is dat eruit gesleten of met het vermaken eruit gekniptomgitsme schreef:Hartelijk dank Jim! Zou inderdaad fijn zijn als je nog een goede foto van de achterkant zou kunnen krijgen.Hiermee bedoel je eigenlijk gewoon die donkergrijze en wit-grijze blokjes toch mee op de achterkant of niet? Je zegt ook dat deze door de firma BeVo-Wuppertal gemaakt is en hun naam er ook in staat. Is dit ook bij alle andere banden en insignes zo het geval?het zout en peper patroon
Nogmaals hartelijk dank!
Grt