Opzoeken van de nummers in een Duitse helm.

Algemeen over het verzamelen van asmogendheden militaria: waar moet je op letten, tips, naslagwerk
Gebruikersavatar
JimK
Lid
Berichten: 2214
Lid geworden op: 25 okt 2005, 16:34
Locatie: ergens in nederland
Contacteer:

Re: Opzoeken van de nummers in een Duitse helm.

Bericht door JimK »

robbiexaan schreef: EN HOU ANDERS JE GROTE PRAATJES VOOR JE STELLETJE ZIELIGE KINDEREN
DEGENE MET EEN GROTE BEK ZIJN NOG NIET EENS 18 JAAR THUIS DURVEN JULLIE WEL ACHTER JE PC
ZIELEPOTEN
Is dat nu voor iedereen bedoeld??????????
Doornewaard
Lid
Berichten: 402
Lid geworden op: 08 mei 2007, 17:17
Locatie: Oosterwolde

Re: Opzoeken van de nummers in een Duitse helm.

Bericht door Doornewaard »

mgschutze schreef:
robbiexaan schreef: EN HOU ANDERS JE GROTE PRAATJES VOOR JE STELLETJE ZIELIGE KINDEREN
DEGENE MET EEN GROTE BEK ZIJN NOG NIET EENS 18 JAAR THUIS DURVEN JULLIE WEL ACHTER JE PC
ZIELEPOTEN
Is dat nu voor iedereen bedoeld??????????
Hihi, ik denk het wel.
Heavy Fuel

Re: Opzoeken van de nummers in een Duitse helm.

Bericht door Heavy Fuel »

Dat denk ik ook. Ach ja weer zo een.

Mvg
Willem
Heavy Fuel

Re: Opzoeken van de nummers in een Duitse helm.

Bericht door Heavy Fuel »

robbiexaan schreef:wat moet jij nou ,heb je soms problemen met mij?
ja mag wel even hier langs komen eens kijken of je dan ook nog van die grote praatjes hebt?

ik zou je berichten maar heel snel verwijderen ,anders sta ik binnenkort bij jou voor de deur te wachten tot je een keer naar buiten komt

en ik heb jou zo gevonden ,patrickh zijn adres heb ik ook in een uur gevonden.
vraag t hem maar eens

ik bezit een goedlopend computerbedrijf en heb geld zat ,dus ik heb jou zo gevonden al kost het me 1000 euro.

Grote bek achter je pc ,
nu ben je de verkeerde aan het zwart maken!

ik geef je 1 dag om je berichten over mij aan te passen ,anders kom ik je binnenkort opzoeken en sla ik heel je kankerkop verrot!
Zo zie je maar weer dat sommige mensen hier beetje pissig worden als je gewoon iets zegt wat waar is. :yes:
Als ik een van de moderators hier was of admins zou ik deze gebruiker bannen, want dit kan gewoon niet.
Ik wil wel eens jullie reacties horen, mag het hier niet dan zet ik het wel in de babbelbox.[/quote]
Gebruikersavatar
Von Brand
Lid
Berichten: 284
Lid geworden op: 04 mar 2007, 18:35
Locatie: Rhenen

Re: Opzoeken van de nummers in een Duitse helm.

Bericht door Von Brand »

In Nederland kennen wij "vrijheid van meningsuiting". Bedreiging is echter verboden. Erg jammer dat dit weer voorkomt op een forum dat bedoeld is voor totaal andere doeleinden.

Ook denk ik niet dat dit erg veel goeds belooft voor je geloofwaardigheid.
Mensen proberen je eerst te helpen, daarna worden er slechts een paar kritische vragen gesteld op basis van enkele gegevens en vervolgens ga je ze bedreigen en uitschelden. Beetje vreemd als je het mij vraagt.

Ook heeft dit weinig te maken met in het echt wel of geen grote bek durven hebben, want ook face to face pikken mensen dit soort gedrag niet. Ten tweede men probeert gewoon wat duidelijkheden te krijgen. En stel je doet wat, dan heb jij een probleem, want bedreiging, geweld, vandalisme etc. zijn allemaal VERBODEN.

Denk daar maar eens over na.
Ein Wiedersehen war seine und unsere Hoffnung........
Gebruikersavatar
jeroen wo2
Beste Signature 2008
Beste Signature 2008
Berichten: 2210
Lid geworden op: 25 mar 2006, 12:12
Locatie: Zuid-Holland

Re: Opzoeken van de nummers in een Duitse helm.

Bericht door jeroen wo2 »

mgschutze schreef:
robbiexaan schreef: EN HOU ANDERS JE GROTE PRAATJES VOOR JE STELLETJE ZIELIGE KINDEREN
DEGENE MET EEN GROTE BEK ZIJN NOG NIET EENS 18 JAAR THUIS DURVEN JULLIE WEL ACHTER JE PC
ZIELEPOTEN
Is dat nu voor iedereen bedoeld??????????
Hier ben ik ook zeer benieuwd naar!
Never Back Down
Gebruikersavatar
JimK
Lid
Berichten: 2214
Lid geworden op: 25 okt 2005, 16:34
Locatie: ergens in nederland
Contacteer:

Re: Opzoeken van de nummers in een Duitse helm.

Bericht door JimK »

robbiexaan schreef:ik zou je berichten maar heel snel verwijderen ,anders sta ik binnenkort bij jou voor de deur te wachten tot je een keer naar buiten komt

en ik heb jou zo gevonden ,patrickh zijn adres heb ik ook in een uur gevonden.
vraag t hem maar eens
Wat wil je met zijn adres doen dan?????
Mijn adres zul je ook vinden binnen 10 minuten.

Jouw adres heb ik nog niet gevonden, maar ik heb ook nog niet zo'n zin om daar echt moeite voor te doen.
Wat ik wel direct vind als ik op jou zoek op google is dit: :mrgreen:
http://www.erodate.nl/profiel/58121/gei ... riendschap
Heavy Fuel

Re: Opzoeken van de nummers in een Duitse helm.

Bericht door Heavy Fuel »

mgschutze schreef:
robbiexaan schreef:ik zou je berichten maar heel snel verwijderen ,anders sta ik binnenkort bij jou voor de deur te wachten tot je een keer naar buiten komt

en ik heb jou zo gevonden ,patrickh zijn adres heb ik ook in een uur gevonden.
vraag t hem maar eens
Wat wil je met zijn adres doen dan?????
Mijn adres zul je ook vinden binnen 10 minuten.

Jouw adres heb ik nog niet gevonden, maar ik heb ook nog niet zo'n zin om daar echt moeite voor te doen.
Wat ik wel direct vind als ik op jou zoek op google is dit: :mrgreen:
http://www.erodate.nl/profiel/58121/gei ... riendschap

hahahahaha die is goed. O heerlijk dat is pas humor :lol: Bedankt voor de moeite Jim.

Mvg
Willem
Fahnenjunker
Lid
Berichten: 394
Lid geworden op: 09 aug 2005, 20:55

Re: Opzoeken van de nummers in een Duitse helm.

Bericht door Fahnenjunker »

Ach dat moet die jongen toch zelf weten. Enigzins grappig is het wel. Vind het erger dat betrokkene gaat dreigen als iets hem niet bevalt.
Der Sammler wohnt nur ein Stockwerk hoher als der Wahnsinn...
Gebruikersavatar
jeroen wo2
Beste Signature 2008
Beste Signature 2008
Berichten: 2210
Lid geworden op: 25 mar 2006, 12:12
Locatie: Zuid-Holland

Re: Opzoeken van de nummers in een Duitse helm.

Bericht door jeroen wo2 »

Doornewaard schreef: dit is bedreiging. En volgens de wet niet toegestaan
Niet iedere bedreiging is Strafbaar.
Er moet sprake zijn van een reele (concrete) bedreiging die genoemd word in Artikel 285.
Opmerkingen/Reactie's als ''Ik weet waar je woont of ''Ik krijg jou nog wel'' zijn niet concreet en ze worden dan ook niet in dit artikel genoemd.
Men ervaart dit wel als een bedreiging maar het zijn geen strafbare bedreigingen.
Als deze persoon daadwerkelijk bij je huis staat word het verhaal anders...
Never Back Down
Gebruikersavatar
Nick U
Lid
Berichten: 727
Lid geworden op: 24 mar 2009, 15:32

Re: Opzoeken van de nummers in een Duitse helm.

Bericht door Nick U »

Misschien kunnen de altijd afwezige moderators of admins hier een slotje opgooien??
Ik snap dat jullie het druk hebben maar zorg dan voor een hulpmoderator, die hier neutraal de boel in de hand kan houden...

Daarbij... als diegene die hier zo'n probleem van hebben gemaakt gewoon ontopic hadden gebleven had dit niet gebeurd...

Ik praat niets goed hier.. maar besef wel dat jullie het zelf in de hand hebben hoe het er hier aan toegaat.

Ik vind dit behoorlijk jammer...
Altijd op zoek naar zaken die met de meidagen 1940 te maken hebben m.b.t. de omgeving Dordrecht en Moerdijk.

Gezocht: EK2 certifcitaat Tweede Tol FJR.1
Gebruikersavatar
sobel
Lid
Berichten: 6660
Lid geworden op: 18 jun 2005, 21:07
Locatie: Nederland

Re: Opzoeken van de nummers in een Duitse helm.

Bericht door sobel »

Oef, een poster met teveel hoofdletters in zijn bericht, ik ben nu helaas genoodzaakt dit onderwerp te sluiten.

Maar zondergekheid.

robbiexaan, doe normaal, gedraag je niet als een debiel, en mocht je je niet kunnen aanpassen, zoek een ander forum,

Ciao!
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''
Gesloten