Weet iemand toevallig of die middelste man in de auto SS is? Het lijkt er erg op dat hij een totenkopf op zijn schuitje heeft...

mvg,
Westwall
bedankt Jim. Dit zijn geen scans maar ik heb de foto's gemaakt met de Sony Cam recorder, deze is zeer uitgebreid. Ik zal eens kijken of ik hiermee een nóg scherpere foto kan makenmgschutze schreef:Het lijkt er inderdaad op, ook zie je (lijkt het) een adelaartje.
Kun je niet nog iets hogere resolutie dat stuk scannen?
Gr. Jim
GGS schreef:Die 'totenkopf' was te vinden op alle SS-schuitjes...
Ja, maar daar gaat het niet echt om.GGS schreef:Die 'totenkopf' was te vinden op alle SS-schuitjes...
Ja, want normale SS tekens en andere Wehrmachts dingen zoals koppelsloten zijn natuurlijk erg zeldzaam...coco schreef:Deze foto is echt wel meer waard dan 3 euro hoor, kdenk dat hij zo rond de 10 a 15 zal liggen (ligt aan de grote), puur omdat je DUIDELIJK een ss totenkopf ziet, een SS adelaar en een Polizei adelaar, de gene die de polizei adelaar draagt rijd waarschijnlijk, en kan je misschien ook wel concluderen dat de 2 mannen die achterin zitten van hogere rang zijn
Overigens doen normale foto's tegenwoordig ook al meer dan 3 euro als ze voertuigen (of delen van voertuigen) of (duidelijke) signalementen te zien zijn (lees koppelsloten, adelaren, kraagspiegels etc.)