uit wo2.
Heb op google gezocht zag het zelfde model alleen zivelkleurig handvAT deze heeft een goudkleurige iemand een idee.
Alle info is welkom ook de waarde.
Hij is gemaakt door de firma eickhorn sollingen
foto,s

mvg
Hmm, zou kunnen, maar is me niet bekend... Het zou dan messing of iets dergelijks moeten zijn, maar ik heb dat zelf nog nooit gezien.Jasper J schreef:Nee de bajo is niet overgespoten ik heb hem gekocht samen met een stormdolk en hemburg bajonet die de man van zijn vader had gehad uit wo2.
Er zitten wel wat pukkeltjes op het handgreep .ben er wel blij mee.
mischien een model waar ze een anders soort metaal hebben gebruikt?
mvg
Lees jij wel voordat je iets post? Dat het een parade bajonet betreft weten we wel, maar we vragen ons af waarom deze goudkleurig metaal heeft, in plaats van het normale matte/chroomkleurige...Panzer5 schreef:Gegoogled:
A very nice K98 parade bayonet with frog. I recently bought a collection of German bayonets and this nice dress bayonet by A. Evertz was in it. It is is very nice condition and by a scarce maker. Just click on the picture below for more images. $155
Dus? Ik wou laten zien dat er meer van zijnKugelblitz schreef:Lees jij wel voordat je iets post? Dat het een parade bajonet betreft weten we wel, maar we vragen ons af waarom deze goudkleurig metaal heeft, in plaats van het normale matte/chroomkleurige...Panzer5 schreef:Gegoogled:
A very nice K98 parade bayonet with frog. I recently bought a collection of German bayonets and this nice dress bayonet by A. Evertz was in it. It is is very nice condition and by a scarce maker. Just click on the picture below for more images. $155
In jouw gekopiëerde tekst zie ik daar niks over staan en volgens mij staat op de foto ook geen goudkleurige bajonet?
Groeten, Kugel!
Dus, dus? Gast, het gaat er NIET om of er meer van die bajonetten zijn, want we weten dat er tienduizenden paradebajonetten zijn, die dingen zijn absoluut niet bijzonder. Wat WEL apart is, is dat dit exemplaar goudkleurig metaal heeft...Panzer5 schreef:Dus? Ik wou laten zien dat er meer van zijnKugelblitz schreef:Lees jij wel voordat je iets post? Dat het een parade bajonet betreft weten we wel, maar we vragen ons af waarom deze goudkleurig metaal heeft, in plaats van het normale matte/chroomkleurige...Panzer5 schreef:Gegoogled:
In jouw gekopiëerde tekst zie ik daar niks over staan en volgens mij staat op de foto ook geen goudkleurige bajonet?
Groeten, Kugel!