Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Kugelblitz schreef:Wat voor stuk stof is het precies, wellicht makkelijker voor de beoordeling?
Groeten, Kugel!
Ik wilde dat niet van invloed laten zijn op de beoordeling, maar het is een witte drillich klapphose van de KM.
Aah, ja ik dacht al dat je het daarom wegliet. Verwachtte inderdaad Kriegsmarine!
Toch wel een redelijk minte broek zo te zien? Stempels zien er op het eerste gezicht wel aardig uit, maar ik durf er verder niet al te veel over te zeggen aangezien Km totaal niet mijn interesse heeft...
Kugelblitz schreef:maar ik durf er verder niet al te veel over te zeggen aangezien Km totaal niet mijn interesse heeft...
Nou, je interesse voor KM hoeft hier niet alles bepalend te zijn. Het gaat om je kennis van Duitse stempels. Dat is ook waarom Michiel het niet van belang vond om het type uniformstuk te vermelden vermoed ik.
In ieder geval zijn zulke mint-stukken met alle repro's tegenwoordig altijd gevaarlijk en zulke nette stempels verdacht. Zeker ook daar deze 43 is gedateerd en je dus zou verwachten dat ze naar het eind van de oorlog alles op gebruikten wat ze nog hadden en dat ook dit soort minte stukken uit de jaren van voor '44 dus nauwelijks meer zouden kunnen bestaan. Toch is dit vreemd genoeg wel het geval zo bijvoorbeeld ook bij onderstaand Drillich jasje in mint staat wat bij een partij spullen zat die ik recentelijk over heb genomen. Ik vind dit in ieder geval altijd nog wel verwonderlijk.
In ieder geval zie ik bij deze stempels in ieder geval geen problemen. Zoals Jim al zegt komen de staat van de broek en de stempels met mekaar overeen en deze lijken me dan ook origineel toe.
'In war, truth is the first casualty.' - Aeschylus
Sander, het kan aan mijn ogen liggen of onderstaande citaat klopt niet helemaal....
In ieder geval zie ik bij deze stempels in ieder geval geen problemen. Zoals Jim al zegt komen de staat van de broek en de stempels met mekaar overeen en deze lijken me dan ook origineel toe.
michiel01 schreef:Sander, het kan aan mijn ogen liggen of onderstaande citaat klopt niet helemaal....
of heb je hem hierover gesproken?
Je hebt helemaal gelijk, was even in de war door een topic wat ik net daarvoor gelezen had waar ze allebei in gereageerd hebben. Bedoelde hier natuurlijk Kogelblitz, sorry voor de verwarring.
'In war, truth is the first casualty.' - Aeschylus