Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Ik kwam deze 2cm FLak tegen op een Duitse site. 17.900 euro, dat geld heb ik even niet ( ) maar puur uit nieuwschierigheid: Is het mogelijk zoiets in België in te voeren?
En zo ja, zou dit een lange procedure zijn?
Je had niet de goede link.
Ik had hem al gezien. Leuk ding. Heb wel eens wat bij hem gehaald. Aardige kerel.
Nadeel is dat alles Duits onklaar is en dus kapot, gaten in de loop. Zonde.
Regels voor belgië ken ik niet. Voor nederland is het als je een vergunning hebt geen prolbeem. Consent van invoer aanvragen en je kunt hem invoeren. Maar hij is kapot, jammer.
Hier spuit je maar één keer graffitie op en nooit weer
Ik woon in een dorp, daar gebeurd dat niet zo snel en anders weet ik dezelfde dag nog wie het geweest is.....
mgschutze schreef:Hier spuit je maar één keer graffitie op en nooit weer
Ik woon in een dorp, daar gebeurd dat niet zo snel en anders weet ik dezelfde dag nog wie het geweest is.....
Gr. Jim
Maar is het echt jouw tuin? Het lijkt net een soort pleintje op een straathoek... Of heb je je voortuin flink verbouwd?
En hoe reageerde de buurt op de Flak? Kan me voorstellen dat men dat niet op prijs stelt. En heb je hem opnieuw geverfd?
Kugelblitz schreef:
Maar is het echt jouw tuin? Het lijkt net een soort pleintje op een straathoek... Of heb je je voortuin flink verbouwd?
En hoe reageerde de buurt op de Flak? Kan me voorstellen dat men dat niet op prijs stelt. En heb je hem opnieuw geverfd?
Groeten, Kugel!
Of het museum van zijn vader (als ik het goed heb)
Maar zeker vet, handig als je teveel gedronken hebt je huis is makkelijk te herkennen
Dat raam daarachter is de woonkamer bij mij thuis. En er was een bouwvergunning nodig voor het plaatsen van een Flak
Hij heeft al 70 jaar buiten gestaan, roest valt wel mee. Gewoon met mooi weer een keertje met hogedrukspuit afspuiten zodat je niet te veel mos vorming krijgt. En verfbeurt kan één keer in de paar jaar. Maar nu is hij daar wel aan toe. Maar eigenlijk is het het beste om hem eerst te stralen zodat het er echt weer goed opkomt. Dan ook stoeltje er weer opmaken.
@Zjopske, als ik te veel gedronken heb en naar huis wil kun je er ook goed over struikelen