Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Ik heb hier een foto liggen die ik eventueel wil verkopen. Maar nu is mijn vraag, die rij soldaten aan de linker kant.
Zijn dat gevangenen of zijn het Duitse soldaten die van het front afkomen? Als het gevangen zijn, weet iemand misschien van welk land?
Alvast bedankt.
Mvg,
“Brad, my three best divisions are the 4th Armored, the 80th and the 26th. I’ll concentrate the 4th Armored at Longwy beginning tonight, I’ll start the 80th on Luxembourg tomorrow morning, and I’ll alert the 26th to be ready to move." General Patton
Bedankt Erik. Dus deze foto zou rond mei 1940 gemaakt kunnen zijn?
En wat is ongeveer de waarde van zulke foto's, je ziet op de voorgrond bij die Duitser nog een K98, patroonband om de nek en voor hem nog een loop van de MG-34? Wat normale foto's ook waard zijn?
Alvast bedankt !
“Brad, my three best divisions are the 4th Armored, the 80th and the 26th. I’ll concentrate the 4th Armored at Longwy beginning tonight, I’ll start the 80th on Luxembourg tomorrow morning, and I’ll alert the 26th to be ready to move." General Patton
Bedankt Erik. Dus deze foto zou rond mei 1940 gemaakt kunnen zijn?
En wat is ongeveer de waarde van zulke foto's, je ziet op de voorgrond bij die Duitser nog een K98, patroonband om de nek en voor hem nog een loop van de MG-34? Wat normale foto's ook waard zijn?
Alvast bedankt !
Foto zal niet enorm veel opleveren, misschien iets meer dan een normale foto... Ligt er natuurlijk ook maar net aan of iemand ernaar opzoek is.
Denk zo rond de €5,- of iets dergelijks, zo zeldzaam zijn deze foto's namelijk niet. Maar een liefhebber kan er natuurlijk meer voor over hebben!
Al met al wel een leuke foto!
Kugelblitz schreef:Foto zal niet enorm veel opleveren, misschien iets meer dan een normale foto... Ligt er natuurlijk ook maar net aan of iemand ernaar opzoek is.
Denk zo rond de €5,- of iets dergelijks, zo zeldzaam zijn deze foto's namelijk niet. Maar een liefhebber kan er natuurlijk meer voor over hebben!
Groeten, Kugel!
Zelfs 5 euro vind ik een beetje veel, ik heb er ook 2 liggen 2,50-3 euro/stuk. Het is inderdaad maar net wie er opzoek naar is.
Kugelblitz schreef:Foto zal niet enorm veel opleveren, misschien iets meer dan een normale foto... Ligt er natuurlijk ook maar net aan of iemand ernaar opzoek is.
Groeten, Kugel!
Zelfs 5 euro vind ik een beetje veel, ik heb er ook 2 liggen 2,50-3 euro/stuk. Het is inderdaad maar net wie er opzoek naar is.
Tja, deze variant heeft nog wel een paar leuke details, maar leveren helaas niet erg veel op...