Hahaha, dat weet ik, maar ik hou dit voor mezelf.Ivo Wilms schreef:In ieder geval een leuk ding en als je er vanaf wilt moet je maar een seintje geven.
Mocht ik me bedenken, ben jij natuutuurlijk 1e keuze.

Groetjes Stefan.
Hahaha, dat weet ik, maar ik hou dit voor mezelf.Ivo Wilms schreef:In ieder geval een leuk ding en als je er vanaf wilt moet je maar een seintje geven.
Klopt, bodemvondsten zijn ook niet altijd kaafrot. Echter in dit geval kan het daar echt geen 64 jaar hebben gelegen, geloof me. De bosgrond hier is aardig zuur en zou het aluminium en ijzer allang flink moeten hebben aangetast. Zeker als het in de humuslaag ligt. Daarnaast heb ik al verschillende keren gezocht op de plek die Stefan beschrijft en zoiets mis ik echt niet als het notabene aan het oppervlak ligt!mgschutze schreef:Waarom zou deze daar geen 60 jaar gelegen hebben?
Kijkend naar de toestand is dit niet iets wat iemand gebruikt om mos te plukken. De hele staat van het blikje ziet er wel uit dat het buiten gelegen heeft voor lange tijd.
Het hoeft niet altijd verrot te zijn als het buiten ligt. Omstandigheden maken veel verschil.
Edit: Kijkende naar het hengsel: Dit is van ijzer en zou toch wat meer rot moeten zijn. Althans, bij mijn geval verpulverde dit door er alleen al naar te kijken.Ik heb een soortgelijk etensblik na 60 jaar uit de grond getrokken en de staat is vergelijkbaar. Deze was alleen ooit groen. Zat ook nog redelijk wat verf op