verouderen kleding
- LVZ007
- Lid
verouderen kleding
Weet iemand hoe je replica kleding kan verouderen?
Ik heb namelijk een orgineel jasje en heb daar onlangs een bijpassende replica broek bij gekocht, ik vind namelijk de orginele te duur.
ik zit nu alleen nog met het probleem dat de broek te nieuw is onder het jasje, iemand ideen hoe ik snel de stof kan verouderen?
Ik heb namelijk een orgineel jasje en heb daar onlangs een bijpassende replica broek bij gekocht, ik vind namelijk de orginele te duur.
ik zit nu alleen nog met het probleem dat de broek te nieuw is onder het jasje, iemand ideen hoe ik snel de stof kan verouderen?
"investeren in het verleden, is zekerheid voor het heden."
- Kugelblitz
- Moderator
- Gegeven: 6 keer
- Ontvangen: 10 keer
Re: verouderen kleding
Gewoon ermee doen wat men er destijds ook mee heeft gedaan...LVZ007 schreef:Weet iemand hoe je replica kleding kan verouderen?
Flink wat zooi op smeren, beetje opruwen met stenen ofzo. Of je brengt subtiel wat vlekken aan met verf of iets dergelijks...
Daarnaast zou ik de randen van de kraag, mouwen etc. met wat schuurpapier een beetje afschuren en wellicht ergens een scheurtje maken en dit opnieuw dichtnaaien.
Zijn genoeg manieren, beetje creativiteit kan geen kwaad...
Groeten, Kugel!

Laten we het vooral gezellig houden! 

-
- Lid
In oost Europa dragen sommige boeren tegen betaling replica kleding als ss uniformen tijdens het werk op het land, op deze manier komt er echte slijtage op het uniform. Maar dan is en blijft het nog nep.
- petertje35
- Lid
ga er een dagje mee in de tuin werken...
''Tijdens de Blitzkrieg in Frankrijk opereerde de 7e pantserdivisie zo snel, dat deze de bijnaam Spookdivisie kreeg.
Zelfs het Duitse opperbevel wist niet altijd waar de divisie zich bevond.....''
Zelfs het Duitse opperbevel wist niet altijd waar de divisie zich bevond.....''
- Jan Klaassen
- Lid
Echt waar? Het is toch te gek wat ze tegenwoordig doen om winst te makenn2 schreef:In oost Europa dragen sommige boeren tegen betaling replica kleding als ss uniformen tijdens het werk op het land, op deze manier komt er echte slijtage op het uniform. Maar dan is en blijft het nog nep.

Niemand hat die Absicht, eine Mauer zu errichten! - 1961
ss camouflage kleding (repro) in de cementmolen, met een paar stenen.Jan Klaassen schreef:Echt waar? Het is toch te gek wat ze tegenwoordig doen om winst te makenn2 schreef:In oost Europa dragen sommige boeren tegen betaling replica kleding als ss uniformen tijdens het werk op het land, op deze manier komt er echte slijtage op het uniform. Maar dan is en blijft het nog nep.
Nemo Me Impune Lacessit
- JimK
- Lid
- Contacteer:
Dat doen ze veel, en laat ze dat maar blijven doen. Al dit soort manieren zorgt gelukkig niet voor de correcte en natuurlijke slijtage die je op een item aan zult treffen.ammo schreef:ss camouflage kleding (repro) in de cementmolen, met een paar stenen.Jan Klaassen schreef:Echt waar? Het is toch te gek wat ze tegenwoordig doen om winst te makenn2 schreef:In oost Europa dragen sommige boeren tegen betaling replica kleding als ss uniformen tijdens het werk op het land, op deze manier komt er echte slijtage op het uniform. Maar dan is en blijft het nog nep.
Ik heb in Oost-Europa nog geen boeren met replica kleding zien lopen, wel eens eentje met een originele M43 pet, maar hij wilde er niet van af

Maar je zou het zoals aangegeven ook gewoon zelf aan kunnen trekken en gebruiken, dat is immers wat ze toen ook deden.
- magicdutchmen
- Lid
- Contacteer:
Kan niet wachten op die voor-na foto's 

http://warhelmets.nl/
Op zoek naar Nederlandse helmen pre 40.
Op zoek naar Nederlandse helmen pre 40.
- LVZ007
- Lid
Bedankt voor de reaties en tips, het beste is misschien dan wel het zelf dragen, tijdens een verbouwing of zo

als het gelukt is zal ik zeker voor-na foto's plaatsen, maar eerst even geduld het zal wel even duren voordat er 70 jaar slijtage opzitmagicdutchmen schreef:Kan niet wachten op die voor-na foto's

- Rick de G.
- Lid
Welke maat is het?
Anders wil ik 'm best een paar evenementjes aandoen hoor.
Grenadier Markus Schenk
- LVZ007
- Lid
bedankt voor het aanbod, ik ga het eerst zelf eens proberen en als het niet lukt of niet snel genoeg gaat dan kan ik altijd nog terug komen op je aanbodRick de G. schreef:Welke maat is het?

-
- Lid
n2 schreef:In oost Europa dragen sommige boeren tegen betaling replica kleding als ss uniformen tijdens het werk op het land, op deze manier komt er echte slijtage op het uniform. Maar dan is en blijft het nog nep.
Uuh in oost europa loopt de halve bevolking met leger kleding, in dumpzaakjes verkopen ze daar wo2 camou als t-shirts en dergelijke die worden zat gedragen.
Een uniform moet wel weken of maanden gedragen worden om een uiterlijk van 60 jaar oud+gevechten te krijgen.
Lijkt me een ongeloofwaardige theorie dat boeren hiervoor betaald krijgen om in lompe kleding te lopen.
Ik zeg nioet dat je daar beoren met wo2 camou etc ziet lopen maar die kunnen ze ook net als de rest in een dumpzaak of op de kleding markt hebben gekocht.
- Rick de G.
- Lid
Weken of maanden?
Als je je er op richt de kleding 60 jaar oude te laten lijken ben je na een dagje wel klaar hoor...
Als je je er op richt de kleding 60 jaar oude te laten lijken ben je na een dagje wel klaar hoor...
Grenadier Markus Schenk