Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Foto's zijn wel érg slecht...
De onderscheidingen met de doodskop zijn sowieso niet in orde en ook het Schiffchen lijkt me niet origineel... Heer trapezoid staat me ook niet aan.
De overige dingen kan ik niet goed zien, maar het koppel zou nog wel in orde kunnen zijn. Betere foto's zijn echt noodzakelijk...
Volgens mij is alles wat er te zien is wel bestaand, Sakoppelslot, DAK tropenhelm plaatjes, partijbadges, heer koppelslot met riem.
Betere foto's zou wel wat meer uitkomst kunnen bieden.
De onderscheidingen met het doodshoofd zijn volgens mij legion condor panzerabzeichen.
"In the absence of orders, go find something and kill it." Erwin Rommel
Klopt, een enorm lelijke onderscheiding vind ik persoonlijk... Die van de foto's zien er niet goed uit en daarnaast zijn ze enorm zeldzaam en dit zijn er 2 bij elkaar...
Zie ik daar nou een gouden partij badge?, als die origineel is dan zou het een mooie vondst zijn onderste panzer abz. lijkt mij een fake (glimt wel heel erg..)
''Tijdens de Blitzkrieg in Frankrijk opereerde de 7e pantserdivisie zo snel, dat deze de bijnaam Spookdivisie kreeg.
Zelfs het Duitse opperbevel wist niet altijd waar de divisie zich bevond.....''
ik persoonlijk zou iemand die deze zooi aanbied mooi laten lopen:
Er zit duidelijk repro bij, het verhaaltje dat alles van een veiling komt (lees veiling=altijd getaxeerd voor startprijs/waarde dus op dat moment ook duidelijk of het orgineel of nep is) vindt ik maar wazig.
Een veilinghuis dat verstand van zaken heeft veild meestal geen repro spul. Hij probeerd je alles in 1x te verkopen als orgineel zijnde want ''het komt van een veiling''
Vraag hem naar de factuur en de catalogus van de veiling, daar staan de te veilen onderwerpen altijd in beschreven+opbrengsten