Waarde Duitse Koffie/Theekan?

Algemeen over het verzamelen van asmogendheden militaria: waar moet je op letten, tips, naslagwerk
Gebruikersavatar
KNIL.
Lid
Berichten: 320
Lid geworden op: 09 feb 2010, 17:57
Locatie: Zuid holland

Re: Waarde Duitse Koffie/Theekan?

Bericht door KNIL. »

Chrisje1978 schreef:
utmi schreef:
KNIL. schreef:ik denk dat ik effe wacht.
Als ie dan geen reacties krijg doe ik m'n laatste bod 20,- anders mag hij hem zelf houden. :wink:
Klinkt niet echt eerlijk naar de verkoper toe, iedereen bevestigd dat het een goede prijs is. Een koopje is leuk, maar moet wel voor beiden leuk blijven lijkt me.
Vragen voor hoeveel hij hem wil verkopen kan toch geen kwaad? Je hoeft toch als hij antwoord hem nog niet te kopen. Je mag toch afknappen?,maar niet als je de deal al gesloten hebt dat begrijp ik ook wel.
Ik informeerde alleen over de kan en als het voor mij een aantrekkelijke prijs ja dan koop ik hem wel,maar dit was eigenlijk alleen een beetje informeren over de kan. (de prijs enz.)
Maar sorry aan de verkoper als hij in mij een echte koper zag. :wink:
Gebruikersavatar
jeroen wo2
Beste Signature 2008
Beste Signature 2008
Berichten: 2210
Lid geworden op: 25 mar 2006, 12:12
Locatie: Zuid-Holland

Re: Waarde Duitse Koffie/Theekan?

Bericht door jeroen wo2 »

Als verkoper zou ik iniedergeval wel de ziekte er van krijgen als mannetjes met een paar euro aan komen zetten..
Never Back Down
Gebruikersavatar
KNIL.
Lid
Berichten: 320
Lid geworden op: 09 feb 2010, 17:57
Locatie: Zuid holland

Re: Waarde Duitse Koffie/Theekan?

Bericht door KNIL. »

jeroen wo2 schreef:Als verkoper zou ik iniedergeval wel de ziekte er van krijgen als mannetjes met een paar euro aan komen zetten..
Nou als NIEMAND ander hem wil kan ik het toch proberen? Anders mag hij hem zelf houden.
Ik ben toch niet verplicht als ik informeer en kijk wat de prijs is die hij in gedachte heeft de kan gelijk te kopen?
Dan wordt ie helemaal mooi.......
Gebruikersavatar
jeroen wo2
Beste Signature 2008
Beste Signature 2008
Berichten: 2210
Lid geworden op: 25 mar 2006, 12:12
Locatie: Zuid-Holland

Re: Waarde Duitse Koffie/Theekan?

Bericht door jeroen wo2 »

Volgensmij moet jij het verschil tussen redelijk en niet redelijk nog leren.
Never Back Down
Gebruikersavatar
KNIL.
Lid
Berichten: 320
Lid geworden op: 09 feb 2010, 17:57
Locatie: Zuid holland

Re: Waarde Duitse Koffie/Theekan?

Bericht door KNIL. »

jeroen wo2 schreef:Volgensmij moet jij het verschil tussen redelijk en niet redelijk nog leren.
Verkeert gedacht jongen. :bonk:
Niet gelijk zeggen wat in je opkomt,nadenken voordat je wat zegt... Dat moet jij nog leren... :frownno:
Gebruikersavatar
Kugelblitz
Moderator
Moderator
Berichten: 3733
Lid geworden op: 02 apr 2008, 14:12
Gegeven: 6 keer
Ontvangen: 10 keer

Re: Waarde Duitse Koffie/Theekan?

Bericht door Kugelblitz »

Heren, laten we het hierbij houden... De topicstarter heeft inmiddels antwoord op zijn vraag gekregen en sommige meningen zijn eenvoudig niet te verenigen. Ieder z'n mening! :)

Gewoon kopen dat ding als je het voor een nette prijs kunt krijgen. Een bod doen is altijd handig, waarom meer betalen dan nodig? Eerlijkheidshalve is een redelijk bod natuurlijk wel gewensd, maar volgens mij ging het in dit gevall zeer netjes.

Groeten, Kugel! :mrgreen:
Laten we het vooral gezellig houden! :)
Gebruikersavatar
jeroen wo2
Beste Signature 2008
Beste Signature 2008
Berichten: 2210
Lid geworden op: 25 mar 2006, 12:12
Locatie: Zuid-Holland

Re: Waarde Duitse Koffie/Theekan?

Bericht door jeroen wo2 »

Prima besluit kugel, ik ga me liever niet verlagen tot dit soort discussie's, maak ik al vaak genoeg mee, succes met je theekan :wink:
Never Back Down
Gebruikersavatar
Stefan
Lid
Berichten: 1606
Lid geworden op: 23 jan 2007, 19:13

Re: Waarde Duitse Koffie/Theekan?

Bericht door Stefan »

Kugelblitz schreef: De topicstarter heeft inmiddels antwoord op zijn vraag gekregen
Inderdaad, verder offtopic, dus gesloten.

Met vriendelijke groet,

Stefan.
Gesloten