Ziet er goed uit Erik.
Ik heb afgezien van de koop. Ik ga op zoek naar een duits gasmasker(bus) in betere staat (Zoals de meeste me hebben geadviseerd). Wat minder op internet zoeken en juist meer rommelmarkten en militaria beurzen bezoeken.
Bedankt voor de reacties.
Duits gasmasker
- Rysher
- Lid
Re: Duits gasmasker
The 8th Infantry Division was known as both the "Golden Arrow" and "Pathfinder" division during World War II
-
- Lid
- christiaan1989
- Lid
Moet je eens naar betaalde rommelmarkten gaan, ligt zat zooi tussen hoor 

"In the absence of orders, go find something and kill it." Erwin Rommel
- Rysher
- Lid
Bedankt voor de tip
The 8th Infantry Division was known as both the "Golden Arrow" and "Pathfinder" division during World War II
-
- Lid
Erik S. schreef:Ik heb ooit een komplete bus gekocht, voor een euro of 50. Maar dat was dan ook de duurste die ik ooit kocht, was wel een camo exemplaar.
De meeste bussen die je daar ziet hebben niet meer dan 10 euro gekost, en zijn allen kompleet
Zelf fake ik ook camo materiaal:
Kun je foto's plaatsen van de door jou aangeschafte bus?
Dit zijn gewoon mazzeltjes, voor een compleet camo exemplaar zit je nu bij erkende handelaard op 150-200. een normale in minstaat 125-150 en tussen de 100 en 125 voor een normale in gedragen staat, compleet.
- Rysher
- Lid
Ik heb naar jullie tips geluisterd en ben een gasmasker met gasmaskerbus (gasmaskerbus bevat geen riemen helaas) in een goede conditie tegen gekomen en gekocht. Ik zal binnekort wat foto's posten 

-
- Lid
U mag mij meerdere gecamoufleerde gasmaskerbussen aanbieden voor een 200 euro! Hoeveel heb je er? Tegenwoordig gaan die krengen richting de 800 euro!jan-peter schreef: Dit zijn gewoon mazzeltjes, voor een compleet camo exemplaar zit je nu bij erkende handelaard op 150-200. een normale in minstaat 125-150 en tussen de 100 en 125 voor een normale in gedragen staat, compleet.
Master of Puppets - Custom Mannequins
https://www.facebook.com/FJM44" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.facebook.com/FJM44" onclick="window.open(this.href);return false;