Foto's op A4-formaat

Algemeen over het verzamelen van asmogendheden militaria: waar moet je op letten, tips, naslagwerk
Plaats reactie
Jan Klaassen
Lid

Foto's op A4-formaat

Bericht door Jan Klaassen »

Medeverzamelaars!

Heb hier nu thuis een CD liggen met vele honderden, zo niet duizenden foto's. Velen daarvan zijn ooit gescand uit een fotoalbum van een veteraan (helaas verder geen info er over...). Wat ik daar nu misschien mee wil doen, is op aanvraag foto's printen op A4-fotopapier en te verkopen tegen een vriendenprijsje als bijvoorbeeld decoratie of iets in die trend. Voordat ik nu een lading fotopapier ga aanschaffen zou ik graag willen weten of er in ieder geval interesse in is?

Het zijn foto's met de meest uiteenlopende thema's; van trouwfoto's en portretten tot foto's uit het veld en kleurenfoto's (misschien ingekleurd). Gewonden, gevangenen, generaals, artillerie, tanks, feesten, Berlijn, panzercrew etc etc etc; werkelijk alles wat je je maar voor kan stellen (bijna dan natuurlijk ;))

grt
Eric / JK
Laatst gewijzigd door Jan Klaassen op 21 mei 2010, 18:57, 1 keer totaal gewijzigd.
Niemand hat die Absicht, eine Mauer zu errichten! - 1961
christiaan1989
Lid

Re: Foto's op A4-formaat

Bericht door christiaan1989 »

Als je een mooi plaatje hebt van en tiger I/II houdt ik me aanbevolen!
"In the absence of orders, go find something and kill it." Erwin Rommel
Jan Klaassen
Lid

Zal eens even spitten...is een hoop :O
Jan Klaassen
Lid

Heb in totaal nu (na even vlug kijken) 3 foto's gezien waar een Tiger 1 (in één geval) en een Tiger II (de andere twee) opstaan.
Eentje is bewogen, dus ik zal sowieso even kijken hoe het er uit ziet op A4 formaat op zich... Of deze foto's specifiek uit een privéalbum komen betwijfel ik, maar ik weet het jammergenoeg niet zeker.

Verder nog mensen geïnteresseerd? Dan kan ik misschien een 'aangeboden' topic openen...
michiel01
Lid

Bericht door michiel01 »

Als er foto's van Breda bij zitten dan hoor ik dat graag en ben ik zeker geinteresseerd.
Jan Klaassen
Lid

Hmm...nee, foto's van Breda zitten er helaas niet tussen... Wel foto's van Nederlandse politie (vanaf 1940) / Nederlandse strijdkrachten (tot 1940)... En vooral foto's uit Frankrijk, Polen en het Oostfront.
Plaats reactie