Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Misschien heb ik het mis en ligt het aan de foto, maar ik zie toch echt een verkleuring aan de binnenzijde.
Maar dat terzijde gelaten heeft het "Jubileumskreuz für die Bewaffnete Macht 1908" een andere indeling qua lijntjes namelijk dun wit, dun rood en in het midden een groot wit vlak, en dan weer dun rood en dun wit. En is hij volgens mij nooit uitgegeven met zwaarden.
Ja dat is wel mogelijk zal wss dan de Hongaarse abzeichen zijn of mss deze maar denk toch dat jij gelijk hebt rood zie je nog een beetje als het verkleurt.
A single spark of courage, can ignite the fires of hope
mottenballen zou naar het schijnt de stof beschadigen. Is er iets wat je daadwerkelijk in de zakken ofzo van de jas kan hangen zodat de motten wegblijven?
Bij kruidvat kun je ook inplaats van motteballen een bepaald soort hangertje kopen en dat in je jasje hangen, dat bevat hormonen wat de motten aantrekt en dan blijven ze eraan kleven.
Tuniek moet zeker motvrij zijn want de vest is van een andere stof gemaakt als van wol zodus geen gevaar maar hier zit ik wel met een probleem voor het te voltooien heb ik nog een medaille nodig want ik vond nog 2 gaatjes op de rechterborstzak van een abzeichen die er moet gezeten hebben. Heeft er iemand enig idee welke abzeichen daar werden opgespeld ?
De plek is aangegeven met de rode cirkel
A single spark of courage, can ignite the fires of hope