Bewonderenswaardig dat een Nederlander zich voor Japanse militaria interesseert, kan je inmiddels ook al wat Japans lezen?
Mag ik vragen wat zo'n visor cap kost?
Groeten, Kugel!

Ik heb inderdaad ook wat Japanse vertaalboekjes liggen, waaronder ook originele Japans - Engels vertaalboekje.Kugelblitz schreef:Mooi spul zeg, Jeroen! Bedankt voor de uitleg en goede foto's, altijd mooi iets bij te leren...![]()
Bewonderenswaardig dat een Nederlander zich voor Japanse militaria interesseert, kan je inmiddels ook al wat Japans lezen?
Mag ik vragen wat zo'n visor cap kost?
Groeten, Kugel!
Kugel, als je opzoek bent naar bepaalde Japanse militaria kan je een Pb sturen, ik weet wel wat site's waar Japans verkocht word.Kugelblitz schreef:Pfoe, geen geld zeg, vergeleken met Duitse Schirmmützen...
Als je eens een mooi exemplaar ziet liggen bij een Europese dealer...![]()
Website's zijn ook welkom!
Groeten, Kugel!
In een visor zou ik eventueel wel interesse hebben, afhankelijk van staat en prijs...jeroen wo2 schreef:Kugel, als je opzoek bent naar bepaalde Japanse militaria kan je een Pb sturen, ik weet wel wat site's waar Japans verkocht word.Kugelblitz schreef:Pfoe, geen geld zeg, vergeleken met Duitse Schirmmützen...
Als je eens een mooi exemplaar ziet liggen bij een Europese dealer...![]()
Website's zijn ook welkom!
Groeten, Kugel!
Zelf heb ik ook nog wel wat liggen maar het zijn geen zeecontainers vol die ik verkoop.
Haha die vraag heb ik al eens eerder gehoord!zjopske schreef:Leuk dat Japans zeker de medailles en erestukken, maar ik heb toch een vraag:
Hoe houd je het vol om al die tekeningen te ontcijferen?
(Ben ik blij dat ik het Nederlandse verzamel)
Denk toch merendeel Japans en dan Duits, Brits etc erbij.KNIL. schreef:Jens,wil je nu hoofdzakelijk Japans gaan verzamelen of gewoon als een aanvulling bij je verzameling?