Post hier je Duitse onderscheidingen!
- Proos
- Technisch beheerder
- Gegeven: 13 keer
- Ontvangen: 35 keer
- Contacteer:
Re: Post hier je Duitse onderscheidingen!
Een aantal berichten uit dit topic is geplitst naar een nieuw onderwerp: http://wo2forum.nl/viewtopic.php?f=35&t=29804
Aldaar is ruimte om verder af te wijken (off topic te gaan) en dit zojuist opgeschoonde topic dient daarom schoon te blijven. Onder mijn bericht alhier worden verder dus geen off topic zaken gepost in relatie tot het afgesplitste gedeelte.
Doet iemand dat toch dan riskeert die persoon een ban. Aangezien het een duidelijke en heel simpele boodschap betreft zullen de consequenties dat ook zijn. Het kan ook zijn dat er nog consequenties louter op het gesplitste gedeelte volgen; dat gaan we zo bekijken.
Aldaar is ruimte om verder af te wijken (off topic te gaan) en dit zojuist opgeschoonde topic dient daarom schoon te blijven. Onder mijn bericht alhier worden verder dus geen off topic zaken gepost in relatie tot het afgesplitste gedeelte.
Doet iemand dat toch dan riskeert die persoon een ban. Aangezien het een duidelijke en heel simpele boodschap betreft zullen de consequenties dat ook zijn. Het kan ook zijn dat er nog consequenties louter op het gesplitste gedeelte volgen; dat gaan we zo bekijken.
Those who cannot remember the past are condemned to repeat it. ~ George Santayana (1863-1952), The Life of Reason, Volume 1, 1905
Steun het forum | Forumregels | Gebruiksovereenkomst | FAQ | Zoek een moderator
Steun het forum | Forumregels | Gebruiksovereenkomst | FAQ | Zoek een moderator
- panzer lehr
- Lid
- panzer lehr
- Lid
- Kugelblitz
- Moderator
- Gegeven: 6 keer
- Ontvangen: 10 keer
Mooie Abzeichen! Hoeveel finish heeft die PKA nog?
Die Sportabzeichen voor Kriegsversehrte zijn inderdaad erg mooi, lastig te vinden ook...
Groet, Kugel!
Die Sportabzeichen voor Kriegsversehrte zijn inderdaad erg mooi, lastig te vinden ook...
Groet, Kugel!

Laten we het vooral gezellig houden! 

- panzer lehr
- Lid
Die PKA is zo goed als mint er zijn enkel op de achterzijde een paar krasjes. 

- michiel01
- Lid
Mijn moederkruisje, van de kleindochter van de draagster ontvangen.
- panzer lehr
- Lid
-
- Lid
Ik wilde deze nog eens naar boven duwen, maar ik zie dat er niet zo lang geleden nog gepost is.
In ieder geval, deze kwam onlangs binnenwaaien.

In ieder geval, deze kwam onlangs binnenwaaien.
- Kugelblitz
- Moderator
- Gegeven: 6 keer
- Ontvangen: 10 keer
Mooi stuk, lekker eenvoudig gefotografeerd, maar toch een prachtige foto met mooie belichting!
Heb een aantal van deze onderscheidingen gehad over de jaren, maar heb er nu al lang geen meer... Vind ze toch niet zo mooi qua design, op de een of andere manier. Het lichaam van de adelaar is zo klein in verhouding tot de kop.
Groet, Kugel!
Heb een aantal van deze onderscheidingen gehad over de jaren, maar heb er nu al lang geen meer... Vind ze toch niet zo mooi qua design, op de een of andere manier. Het lichaam van de adelaar is zo klein in verhouding tot de kop.
Groet, Kugel!

Laten we het vooral gezellig houden! 

- panzer lehr
- Lid
Er zitten best wel mooie adelaar designs tussen maar ook lelijke deze is wel mooi. 

- veritas
- Lid
Hier dan wat onderscheidingen van mij. Het zijn veelvoorkomende medailles, maar ik ben er erg blij mee.
Het papier materiaal had ik al, en is allemaal van één persoon. De medailles heb ik van de week gehad (verjaardag).
Het papier materiaal had ik al, en is allemaal van één persoon. De medailles heb ik van de week gehad (verjaardag).
"This is the year! it's up to us to let 'em have it!" Winston Churchill
-
- Lid
Ik vind de juiste exemplaren zeker wel iets hebben, zeker als je ze mooi op de foto krijgt.Kugelblitz schreef:Mooi stuk, lekker eenvoudig gefotografeerd, maar toch een prachtige foto met mooie belichting!
Groet, Kugel!
Het is bovendien zo'n algemeen voorkomende onderscheiding dat het bijna schandalig was dat ik ze nog niet had.
-
- Lid
Ik heb een duitse onderscheiding uit een boedel. Kan iemand mij vertellen wat voor onderscheiding dit is?
- peanut
- Lid
ehrenzeichen deutsches rotes kreuz
Hört ihr unseren schritt!
Falschirmjäger, waffenträger alle müssen mit, bleibe auch du nicht zurück!
Falschirmjäger, waffenträger alle müssen mit, bleibe auch du nicht zurück!
-
- Lid
Bedankt voor de reactie..peanut schreef:ehrenzeichen deutsches rotes kreuz