Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Volgens mijn bescheiden menig zou het wel eens een FAKE kunnen zijn .
Deze ben ik reeds op verscheidene beurzen , incl rommelmarkten , tegen gekomen en waren allen fake.
Hopelijk heeft U hier een goed exemplaar maar ik ga er niet van uit .
prottekken schreef:Volgens mijn bescheiden menig zou het wel eens een FAKE kunnen zijn .
Deze ben ik reeds op verscheidene beurzen , incl rommelmarkten , tegen gekomen en waren allen fake.
Hopelijk heeft U hier een goed exemplaar maar ik ga er niet van uit .
Normaal mag het geen fake zijn heb het van een verwoed SS verzamelaar op WAF gekocht die het op zijn beurt ook van een persoon op WAF heeft gekocht zodus
A single spark of courage, can ignite the fires of hope
Zit wel goed denk ik, al oordeel ik liever op eigen kennis. Toch zegt goedkeuring op WAF vaak wel iets, zeker als het afkomstig is van een gerenomeerd lid.
Groet, Kugel!
Ps. Je moet echt eens een goede camera gaan kopen nu, Thomas!
Altijd op zoek naar materiaal van (krijgs)gevangenen en andere vervolgingen! (wo2) Schroom niet en stuur een PB! Links zijn ook welkom! http://achterprikkeldraad.blogspot.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
utmi schreef:Ik denk niet dat iemand het met deze foto's kan beoordelen...voor of tegen...
Idd, dit is onmogelijk. Daarnaast, wie koopt er zon armband met zulke slechte foto's alleen maar omdat ie van WAF afkomstig is... Alsof je persé genaaid wilt worden