Zijn daar goede boeken of websites voor of iets anders?
Alvast bedankt

Referentieboeken of goede fora. Allereerst is het handig te weten van welk verzamelgebied en/of welk land. Derde Rijk, helmen, uniformen, emblemen etc.? Over vrijwel elk specifiek onderwerp bestaan er goede boeken.w200 schreef:Waar zou ik het beste de kennis vandaan kunnen halen voor het herkennen van echt of repro.
Zijn daar goede boeken of websites voor of iets anders?
Alvast bedankt
De meeste kennis en ervaringen kan men opdoen bij verzamelaars die al heel lang in dit vak zitten en dan praat ik over 40 jaarw200 schreef:Waar zou ik het beste de kennis vandaan kunnen halen voor het herkennen van echt of repro.
Je moet toch echt wat specifieker zijn, wat voor soort spullen zou je willen kopen, van welke onderdelen? Politiek, Waffen-SS, Wehrmacht? En uniformen, of onderscheidingen, emblemen, uitrusting, een complete pop?w200 schreef:okeej vast bedankt zover. Maar ik ken verder geen verzamelaars op dit gebied dus er is eigenlijk niemand waar ik mijn kennis vandaan kan halen. Dus dan kom ik al gauw uit bij boeken en websites. mijn interesses liggen toch wel voornamelijk bij het 3de rijk