Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Roel R. schreef:De waarde van de HJ of politieke armband en van de gau driehoek is wel interessant!
Ik had al die informatie erover op m'n computer staan...tot dat ie gecrashd is. Khad nog niet gesaved op een cd-r spijtig genoeg..
Die driehoek is van het Deutsches Rotes Kreuz, Dresden. Gedragen door de verpleegsters, als ik me nog herinner "helferin" ofzo genaamd..
Heb er bijpassend ook nog een Amtliches Unterrichtsbuch über Erste Hilfe-boek liggen, uitgegeven in Berlin, 1943, met voorwoord van Dr.Grawitz, SS-obergruppenführer. http://www.mazal.org/NO-series/NO-0036-E000.jpg
Laatst gewijzigd door Timmeke op 28 jun 2004, 16:05, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik heb er zo'n goeie 4 jaar terug 250 euro voor betaald van iemand die hem persé kwijt wou.. Op beurzen heb ik er al enkele zien staan, prijs schommelend rond de 350-400 euro.
Timmeke schreef:Ik heb er zo'n goeie 4 jaar terug 250 euro voor betaald van iemand die hem persé kwijt wou.. Op beurzen heb ik er al enkele zien staan, prijs schommelend rond de 350-400 euro.
Hallo Timmeke,
Bedankt voor de info, op welke beurzen zijn ze te vinden?.
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route" The Lorraine offensive 1944