Hier mijn TENO helm (Technische Nothilfe).
Helaas zit een geen CM-nummer in het binnenwerk, wel een stempel " LB " in de pot.
Heeft iemand enig idee wat dit kan betekenen ?
Aart
TENO Helm
- Aart
- Lid
Re: TENO Helm
en hier een paar detailfoto's
Ik verzamel hoofdzakelijk geweren, bajonetten en helmen van voor 1945.
Ben op zoek naar een nette Nederlandse m34 mariniershelm (met opgesoldeerd anker); wie heeft er één te koop ?
Ben op zoek naar een nette Nederlandse m34 mariniershelm (met opgesoldeerd anker); wie heeft er één te koop ?
- koe op zolder
- Lid
Een helm om een fanclub voor op te richten!
Altijd op zoek naar materiaal van (krijgs)gevangenen en andere vervolgingen! (wo2) Schroom niet en stuur een PB! Links zijn ook welkom! http://achterprikkeldraad.blogspot.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
Leuk ding! Volgende week haal ik er ook eentje op (maar dan met ruwe verf), je komt ze verder toch niet vaak tegen.
Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience
- dutchhelmets
- Lid
- Contacteer:
Ik had even mijn twijfels, maar deze lijkt mij goed. Pracht exemplaar Aart!
Overigens is het geen TeNo maar gewoon TN. TeNo is de Duitse benaming en TN de Nederlandse....
mvg,
Overigens is het geen TeNo maar gewoon TN. TeNo is de Duitse benaming en TN de Nederlandse....
mvg,
i'd rather die scared to death than die bored to death
- Aart
- Lid
Hallo Dutchhelmets,
Heb jij enig idee wat het "LB" stempel betekent ?
Aart
Heb jij enig idee wat het "LB" stempel betekent ?
Aart
Ik verzamel hoofdzakelijk geweren, bajonetten en helmen van voor 1945.