Duitse militaria verkoopsite

Algemeen over het verzamelen van asmogendheden militaria: waar moet je op letten, tips, naslagwerk
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Giel
Lid
Berichten: 1460
Lid geworden op: 06 mei 2004, 19:05
Locatie: Gent

Duitse militaria verkoopsite

Bericht door Giel »

http://www.militariaweb.com/d/category. ... a=2&rpp=30


Iemand dit al gezien, het is zoals een Duitse marktplaats, maar dan militaria, de prijzen zijn redelijk goedkoop, maar ofdat het betrouwbaar is... :?
jacob
Lid
Berichten: 865
Lid geworden op: 29 feb 2004, 16:34

Bericht door jacob »

in mijn verzamelgebied (blanke wapens) vind ik het merendeel dikke rotzooi...en ze vragen giga prijzen.
Ernst-H
Lid
Berichten: 606
Lid geworden op: 02 jan 2004, 12:59

Bericht door Ernst-H »

de site is net als ebay. Je kan bieden en als je wint moet je direct aan de verkoper betalen en krijg je daarna je spullen thuis.

Bij Miliweb moet je echter bij inschrijven ook je creditcardnummer vermelden, samen met je actuele adresgegevens. Dit geeft natuurlijk meer zekerheid aangezien bij de organisatie van Miliweb alle gegevens van de aanbieder bekend zijn.

Verder wordt ook daar een hoop troep aangeboden....net als op ebay...en elke ander veilingsite..................maar ik heb er echte schatten vandaan gevist....soms voor hele leuke prijzen.
Gezocht: Militaire objecten, documenten, foto's uit en over de stad Kampen (Overijssel) en de kleinere kernen.
-- Kampen -- IJsselmuiden -- Grafhorst -- Wilsum -- 's Heerenbroek -- Zalk & Veecaten -- Kamperveen --
Gebruikersavatar
gilles
Lid
Berichten: 2268
Lid geworden op: 27 jan 2004, 20:06
Locatie: Hofstade (aalst)

Bericht door gilles »

Veel troep, ik heb er vroeger van hekocht maar nu stap ik er van af
Wedden dat je hier niet durft op klikken:

http://www.freewebs.com/gillesstaels
dutchknive
Lid
Berichten: 288
Lid geworden op: 25 mei 2004, 19:15

Bericht door dutchknive »

veel repro en schroot, mar als je weet wat je zoekt, en weet wat goed is, zijn er soms goede deals te sluiten
Plaats reactie