Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Ik heb deze nu al een jaar, m'n pa heeft hem ergens gekocht, en ik weet nog steeds niet of die origineel is, hij is gestempeld met L/16, en bestaat duidelijk uit drie delen waaronder een magnetisch middenstuk. Ofwel is het een goede fake, ofwel is die origineel. Waarom ik twijfel, is omdat ik al veel zulke kruizen heb vastgehad en met vergelijking met de mijne, mijne veel lichter weegt!
Ik denk dat het een originele is, omdat hij uit 3 delen bestaat, en hij heeft een hersteller nummer. De hersteller is; Steinhauer & Luck, Ludenscheid, ook heeft hij het zogenaamde "Screw-back device". Zeker weten doe ik het niet maar de meeste replica's zijn uit 1 stuk.
Stravers schreef:Ik denk dat het een originele is, omdat hij uit 3 delen bestaat, en hij heeft een hersteller nummer. De hersteller is; Steinhauer & Luck, Ludenscheid, ook heeft hij het zogenaamde "Screw-back device". Zeker weten doe ik het niet maar de meeste replica's zijn uit 1 stuk.
De oude replica's waren zo maar de nieuwe niet hoor ..
Stravers schreef:Ik denk dat het een originele is, omdat hij uit 3 delen bestaat, en hij heeft een hersteller nummer. De hersteller is; Steinhauer & Luck, Ludenscheid, ook heeft hij het zogenaamde "Screw-back device". Zeker weten doe ik het niet maar de meeste replica's zijn uit 1 stuk.
De oude replica's waren zo maar de nieuwe niet hoor ..
Giel probeer het eens op wehrmacht-awards, die mensen kunnen je met zekerheid een antwoord geven terwijl de meeste mensen hier alleen maar kunnen gokken..
Voor elk probleem is er een oplossing, dus dat is het probleem niet.
De oplossing, dat is het probleem.