Foto's Duitse snipers
- Giel
- Lid
Foto's Duitse snipers
Heeft er iemand zo fototjes? Ik zou er graag eens een paar zien. En er dan ook de gemmidelde prijs weten
- gilles
- Lid
- Roel R.
- Lid
- Contacteer:
- Dodo
- Lid
nederlands en engels samen over een duits onderwerpRoel R. schreef:Ik heb er een in bestelling, 2 euro.
Overigens vind ik Duitse en Snipers niet echt passen

Jij hebt er 1 in bestelling, bij iemand. Of kan iemand de foto bij jou bestellen?
Heb je een foto van je foto?
rustig, giel. Ik ben gewoon geinterreseerd
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
The Lorraine offensive 1944
- Roel R.
- Lid
- Contacteer:
- LHek
- Lid
- Contacteer:
Duitse Scharfütze dusRoel R. schreef:Ik heb er een in bestelling, 2 euro.
Overigens vind ik Duitse en Snipers niet echt passen

Op zoek naar alles dat te maken heeft met de 101ste Airborne Divisie, 51st Highland Division en al het andere dat te maken heeft met operatie Market Garden en operatie Pheaseant
- Mooyman
- Lid
Re: Foto's Duitse snipers
Giel schreef:Heeft er iemand zo fototjes? Ik zou er graag eens een paar zien. En er dan ook de gemmidelde prijs weten
Heb geen foto's met betrekking op dit onderwerp maar wel een propaganda blad Die Wehrmacht met daarin een geheel artikel over snipers, zeer interessante foto's van schiet posities en natuurlijk hun camo kleding/uitrusting.
- Guido
- Lid
- Guido
- Lid
ja is moelijk uit te leggen.. nu tweifel ik trouwens.. het was een van deze dingen:
-zodat de kijker niet terug stoot op de helm na een gelost schot.
-zodat je beter zicht had op het visier.
ik vraag het nog eens na want volgens mij kloppen bijde niet.. weet niet meer zeker! maar dit werd gedaan door scherpschutters en andere mensen die te maken hadden met een visier.
ik vraag het nog eens na want volgens mij kloppen bijde niet.. weet niet meer zeker! maar dit werd gedaan door scherpschutters en andere mensen die te maken hadden met een visier.
- Mooyman
- Lid
Guido schreef:ja is moelijk uit te leggen.. nu tweifel ik trouwens.. het was een van deze dingen:
Zou het toch nog eens na vragen, misschien dat als er een goede omschrijving van dit soort helmen is( mogelijk met foto) dat we er wel een duidelijker beeld van krijgen.