Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Ik kan een Onderscheidings teken kopen van het duitse leger (WW2) maar ik weet niet wat voor een badge het is en als hij echt is, is hij dan ook aan de luftwaffe, fallschirmjager verstrekt. Ik heb hem nog nooit gezien
Marco
Laatst gewijzigd door Pappilon op 28 jul 2004, 11:00, 6 keer totaal gewijzigd.
Ik ben op zoek naar spullen die door de Fallschirmjagers (ww2) gebruikt zijn. Dit mogen ook copieen zijn.
Helaas kan ik je niet helpen met het onderscheiden van de badge.
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route" The Lorraine offensive 1944
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route" The Lorraine offensive 1944
zijn er ook detail foto's van de pin etc? de achterkant. Daar maken de vervalsers de meeste foutjes naar ik meen.
Deze zijn alleen uitgedeeld aan SS-eenheden die meewerkten aan de "uitroeiing" van partizanen.Ze zijn dus niet aan FJ's uitgereikt.Deze badge is vrij zeldzaam maar natuurliijk bestaan der ook veel kopieën van.(meer dan originele)
Dit is het zogenaamde Bandenkampfabzeichen, voor 20 brons/50 zilver /75 goud dagen van vechten tegen partizanen.
Dit is een van de meest nagemaakte abzeichen. Daarom gaat men er hier van uit dat ze nep is, tot het tegendeel bewezen is. Koop daarom nooit zo'n abzeichen via een veilingsite ofzo. Aangezien een echte bij de grote dealers voor duizende dollars gaat.
De Bandenkampfabzeichen werd gedragen door de Heer, Luftwaffe en de SS, Kriegsmarine kust troepen. Sd, Sipo, Feldgendarmerie en Polizei Dus ook door fallschirmjager,
Als dat de foto's zijn die je krijgt van de verkoper. Ren dan hard weg van de oplichter.