Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
1= Hans Friedrich, Führer Gruppe Pommern
2= Jawel Siegfried Kasche, Führer Gruppe Niedersachsen
3= Adolf Kob, Führer Gruppe Mitte
4= Max Luyken, Führer Gruppe Kurpfalz
Dit zijn geen originele foto's, maar zijn afkomstig uit een boek genaamd:
'Das Ehrenbüch der SA' verschenen in 1934. Er zijn van dit boek drie versies verschen, namelijk de '34 met foto's van Röhm en andere (Karl Ernst, Edmund Heines etc ). De '34 na Röhm, en de '37 versie. Die heet trouwens 'Männer im Braunhemd'. Erg mooie boeken. Ik heb de eerste twee versies.
Mooie foto's, zijn ze copyright vrij? Of zijn ze uit jouw verzameling?
(Ik bedoel, kan ik ze opslaan op mijn computer met de vrijheid ze ooit ergens te tonen als referentie etc..?)
Voor elk probleem is er een oplossing, dus dat is het probleem niet.
De oplossing, dat is het probleem.
SA-Obergruppenführer Karl-Siegmund Hermann Julius Litzmann, Generalkommissar für den Generalbezirk Estland met Dr. Hjalmar Mäe. Foto genomen in Tallinn, Estland. 28.8.42
Je mag ze opslaan natuurlijk, maar het liefst niet overal plaatsen, daar er binnenkort een boek zal uitkomen waar veel van mijn foto's worden gebruikt. Dat is de reden dat ik er maar een paar plaats, en aleen op een Nederlands forum.
In dat geval plaats ik ze nergens anders, aangezien als ik ze ergens plaats er vanaf daar weer 10 mensen ze ergens anders plaatsen etc...
En voor je het weet staan ze op Feldrau en AHF
Ze zijn alleen te mooi om niet op mijn computer opgeslagen te worden
Voor elk probleem is er een oplossing, dus dat is het probleem niet.
De oplossing, dat is het probleem.
Het wordt een boek van uitgever James Bender. van Michael Miller en Andreas Schulz. Wordt een prachtig boek. Ik heb het manusscript toegestuurd gekregen, en het staat vol met prachtige informatie over zowat alle Generaals van de SA.
Andreas schijnt alle bevorderingen uit die tijd op schrift te hebben en heeft de laatste tijd alles uitgeplozen. Tja die Duitsters zitten natuurlijk dicht bij het vuur.
Ik heb verder weinig contact met Mike, wegens tijdsgebrek. Hij stuurt me altijd direct alle biografische info die ik zoek en ik lever hem alle foto's in mijn collectie die hij interessant vind.
Wat voor voorwaarde heb jij trouwens gesteld aan het plaatsen van je afbeeldingen? Ik heb alleen afgesproken dat bij iedere foto van me komt te staan. Collection Roel R., Netherlands.