Te duur?
- Dodo
- Lid
180 euro's.
Het is een heel lot, niet enkel een fotoalbum zo te zien.
En er zit een kleurenfoto tussen (of hijs ingekleurd)
Ik vind het een erg mooi album, ik weet niet of 180 euro te veel is, maar eigenlijk sta ik nergens meer versteld van
Het is een heel lot, niet enkel een fotoalbum zo te zien.
En er zit een kleurenfoto tussen (of hijs ingekleurd)
Ik vind het een erg mooi album, ik weet niet of 180 euro te veel is, maar eigenlijk sta ik nergens meer versteld van

"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
The Lorraine offensive 1944
- Mooyman
- Lid
Behoren de oorkondes en het solbuch ook tot de set en de prijs?, zo ja dan is de prijs zeker niet te duur maar zal ongetwijfeld gaan stijgen.
Zo'n album(het album zelf niet de foto's natuurlijk) heb ik zelf ook in de collectie maar dan van een Luftwaffe Flak man, jammer dat het hakenkruisje onder de Luftwaffe adelaar ontbreekt.
Zo'n album(het album zelf niet de foto's natuurlijk) heb ik zelf ook in de collectie maar dan van een Luftwaffe Flak man, jammer dat het hakenkruisje onder de Luftwaffe adelaar ontbreekt.
- gilles
- Lid
- gilles
- Lid
- Tim
- Lid
- Contacteer:
Zeker niet te duur.
Ga deze foto's maar eens apart gaan verkopen, hoeveel honderd euro's strijk je dan niet op ... (gelukkig is dat hier niet het geval)
Van die documenten ken ik niet zoveel maar ik kan me wel voorstellen dat een soldbuch van een officier ook wel wat waard is.
209 euro ondertussen.
Stravers, als je hem echt wil, wacht dan tot de laatste seconden voor het einde van de veiling om te bieden. Dat kan je veeel geld besparen.
Ga deze foto's maar eens apart gaan verkopen, hoeveel honderd euro's strijk je dan niet op ... (gelukkig is dat hier niet het geval)
Van die documenten ken ik niet zoveel maar ik kan me wel voorstellen dat een soldbuch van een officier ook wel wat waard is.
209 euro ondertussen.
Stravers, als je hem echt wil, wacht dan tot de laatste seconden voor het einde van de veiling om te bieden. Dat kan je veeel geld besparen.
- Dodo
- Lid
- Daan S.
- Lid
- gilles
- Lid
-
- Lid
- Gegeven: 4 keer
- Ontvangen: 2 keer
- Contacteer: