Te duur?
- Daan S.
- Lid
Ik weet wel dat de meeste die foto's verzamelen dat doen omdat uitrusting voor hen te duur is of niet genoeg geld hebben. Dus ik denk dat ze dan ook geen 200 euro aan een album uitgeven
. Maar ik wou gewoon jullie mening, als jullie gaan bieden oke. Dan heb ik weer iets geleerd en dat vind ik ook wel belangrijk.

-
- Lid
- Gegeven: 4 keer
- Ontvangen: 2 keer
- Contacteer:
Ik vind dat degene die het item aanbrengt op het forum, toch wel de eerste keus verdient......
Ik heb zo'n vaste afspraak met andere US verzamelaars uit mijn omgeving..... degene die het eerst het item tegenkomt op Ebay, heeft eerst kans om te bieden....
En degenen die zich niet op het forum bekend maken??? Tja, da's het risico.....
Daarom, alweer, zet er gewoon je maximum bod op!!!
Johan
Ik heb zo'n vaste afspraak met andere US verzamelaars uit mijn omgeving..... degene die het eerst het item tegenkomt op Ebay, heeft eerst kans om te bieden....
Johan
29th Let's Go!!!!!
- Mooyman
- Lid
Stravers schreef:Ik weet wel dat de meeste die foto's verzamelen dat doen omdat uitrusting voor hen te duur is of niet genoeg geld hebben. Dus ik denk dat ze dan ook geen 200 euro aan een album uitgeven. Maar ik wou gewoon jullie mening, als jullie gaan bieden oke. Dan heb ik weer iets geleerd en dat vind ik ook wel belangrijk.
Hallo Stravers,
Neem mijn reactie nu ook weer niet te serieus

- Dodo
- Lid
die regel steekt hier ook wel eens de kop op. Is wel de eerlijkste manier, word hier alleen meestal gebruikt bij militaria.johan willaert schreef:Ik vind dat degene die het item aanbrengt op het forum, toch wel de eerste keus verdient......
Johan

"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
The Lorraine offensive 1944
-
- Lid
- Gegeven: 4 keer
- Ontvangen: 2 keer
- Contacteer:
- Daan S.
- Lid