Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Welkom op het forum, van af een paar foto's zijn dergelijke items niet goed te beoordelen, alleen als men het in de handen heeft kan men er een waardevolle beoordeling over geven.
Hij wist geen prijs want, hij had hem ook maar gekregen en toen bood ik eigenlijk voor de grap 50 euro en dat vondt ie prima. Hij wist niet wat de waarde was van de pet.
Hell-Fire schreef:Hij wist geen prijs want, hij had hem ook maar gekregen en toen bood ik eigenlijk voor de grap 50 euro en dat vondt ie prima. Hij wist niet wat de waarde was van de pet.
Bedankt voor de reacties.
Als het een origineel betreft is het zeer zeker een koopje, maar mocht het kopie zijn dan is vijftig euro zonde van het geld .
1 ding vind ik wel maar raar.Als ie het gekregen heeft en hij weet niet wat het is, hoe komt het dan dat ie al zo'n glazen hoofd heeft om op te zetten?Wie koopt nu zo'n hoofd voor "een pet dat hij gekregen heeft"
gilles schreef:Als je wil zal ik het eens posten op het WH-forum.Daar zitten de echte kenners
dit vraag ik me toch af, waarom altijd dat the place to be is! eerst zeg iedereen A en dan komt een "kenner" aan die zegt B en de hele meug die A zei zegt oppeens B... raar wereldje daar..
gilles schreef:1 ding vind ik wel maar raar.Als ie het gekregen heeft en hij weet niet wat het is, hoe komt het dan dat ie al zo'n glazen hoofd heeft om op te zetten?Wie koopt nu zo'n hoofd voor "een pet dat hij gekregen heeft"
Ik heb ook altijd zo'n glazen hoofd gehad... maar toen stond er een koptelefoon op. Zegt niet zoveel volgens mij
Leeghoofdigheid ter bestrijding van het maken van domme beslissingen
gilles schreef:Als je wil zal ik het eens posten op het WH-forum.Daar zitten de echte kenners
dit vraag ik me toch af, waarom altijd dat the place to be is! eerst zeg iedereen A en dan komt een "kenner" aan die zegt B en de hele meug die A zei zegt oppeens B... raar wereldje daar..
Daarin deel ik je mening Guido, laat je tien verzamelaars iets zien krijg je tien verschillende antwoorden.
Het beste is om je aangekochte spul aan een of twee bevriende verzamelaars te laten zien voor een objectieve mening.