ja inderdaad! die verschillende meningen heb je niks aan. krijgt er alleen maar spijt van als toevallig die kenner zegt fake. dan heb je toch een bepaald gevoel over het objec,t en heb dan minder voldoening van de aankoopMooyman schreef:Guido schreef:dit vraag ik me toch af, waarom altijd dat the place to be is! eerst zeg iedereen A en dan komt een "kenner" aan die zegt B en de hele meug die A zei zegt oppeens B... raar wereldje daar..gilles schreef:Als je wil zal ik het eens posten op het WH-forum.Daar zitten de echte kenners
Daarin deel ik je mening Guido, laat je tien verzamelaars iets zien krijg je tien verschillende antwoorden.
Het beste is om je aangekochte spul aan een of twee bevriende verzamelaars te laten zien voor een objectieve mening.
Luftwaffe veldpet, nep?
- Guido
- Lid
- Mooyman
- Lid
Juist, ga voornamelijk van eigen kennis en gevoel uit en koop bij twijfel niets, valt het object buiten je eigen kennis gebied en heb je toch een goed gevoel over desbetreffende item, laat het dan aan een bevriende verzamelaar zien die meer kennis heeft over dergelijke items.Guido schreef: ja inderdaad! die verschillende meningen heb je niks aan. krijgt er alleen maar spijt van als toevallig die kenner zegt fake. dan heb je toch een bepaald gevoel over het objec,t en heb dan minder voldoening van de aankoop
Zo krijg je meestal een objectief oordeel over het aangeschafte item.
- Brianlinden
- Lid
- gilles
- Lid
- Brianlinden
- Lid
- Miesjel
- Lid
Ik weet helemaal niks af van dit soort hoofddeksels, maar vanaf de eerste secondes dat ik de foto's bekeek vond ik het witte stiksel waarmee de adelaar vast genaaid zit een beetje raar..
Nogmaal, vertrouw niet op mijn instinct..
(sorry dus voor het plaatsen van deze reply
)
Nogmaal, vertrouw niet op mijn instinct..
(sorry dus voor het plaatsen van deze reply

Voor elk probleem is er een oplossing, dus dat is het probleem niet.
De oplossing, dat is het probleem.
De oplossing, dat is het probleem.