Veilingshuis

Algemeen over het verzamelen van asmogendheden militaria: waar moet je op letten, tips, naslagwerk
Plaats reactie
seinpistool
Lid

Veilingshuis

Bericht door seinpistool »

Heeft iemand ervaring met het Duitse veilingshuis Herman Historica, qua service en verzending van items?.
Auke
Beste Avatar 2007/2008
Beste Avatar 2007/2008

Re: Veilingshuis

Bericht door Auke »

Ik heb er eens een aantal onderscheidingen gewonnen, maar om eerlijk te zijn was ik over de verpakking niet te spreken. Het geheel zat in een degelijke doos vol met bubbelplastic, maar de onderscheidingen zelf waren bij elkaar in een zakje gestopt en konden elkaar zo gemakkelijk beschadigen. Dan kun je er een dikke laag bubbelplastic omheen doen, maar daar schiet je natuurlijk niets mee op. Ik heb ze hierover gemaild en als tegemoetkoming kreeg ik een gratis catalogus van hun volgende veiling. Niet dat ik daar iets mee opschoot, maar goed...

Ik heb overigens bij wel meer veilinghuizen gemerkt (ook Carsten Zeige heeft er een handje van) dat de buitenkant van de verpakking prima in orde is, maar dat onderscheidingen nogal eens bij elkaar worden gegooid. Gewoon gemakzucht denk ik, want verder zijn de meeste veilinghuizen wel te vertrouwen. Let wel van tevoren op vervalsingen, want die glippen er nog weleens doorheen en kun je niet altijd retourneren aan het veilinghuis.
Давайте жить дружно (laten we in vriendschap samenleven)!
seinpistool
Lid

Re: Veilingshuis

Bericht door seinpistool »

Dank u voor het antwoord Auke
Plaats reactie