Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Is dit een originele Duitse winter jas en wat is de gemiddelde waarde?
Mij lijkt die wel origineel, deze jas is ook te zien in het museum in Diekirch (wat trouwens een prachtig museum is!) en en staat ergens in een referentieboek.
Deze jas 100 % goed en door de duitsers in voornamelijk Rusland/Ardennen gedragen. Waarde rond de 350 Euro mits in goede conditie. Er zijn genoeg referentieboeken waarin deze jassen staan afgebeeld.
Ik heb ook wel wat referentieboeken maar precies deze jas staat er niet in, wel variaties enz. Ik ben er ook van overtuigt dat deze origineel is en ga hem dan denk ik ook kopen! Zal een goede investering in de verzameling zijn denk ik zo!
Deze jas 100 % goed en door de duitsers in voornamelijk Rusland/Ardennen gedragen. Waarde rond de 350 Euro mits in goede conditie. Er zijn genoeg referentieboeken waarin deze jassen staan afgebeeld.
Groetjes,
Ronald
ik heb zelf en foto in mijn gebirsjager boek waar de gebirjagers ze dragen khad hem beter zelf gekocht
RHJ schreef:Deze jas 100 % goed en door de duitsers in voornamelijk Rusland/Ardennen gedragen. Waarde rond de 350 Euro mits in goede conditie. Er zijn genoeg referentieboeken waarin deze jassen staan afgebeeld.
Wat zijn dan de aandachtspunten bij het bekijken van zo'n jas?