Graag Rick. Contact me maar via PM of MSN. ThxSkylighter schreef:@ Tim, heb je photo shop nog nodig?
De foto van Donitz
- Tim
- Lid
- Contacteer:
-
- Lid
- Contacteer:
*gewijzigd op gekuch van Tim, kuch*
Laatst gewijzigd door junior op 22 sep 2004, 15:13, 1 keer totaal gewijzigd.
Gezocht: alles m.b.t. General der Gebirgstruppe en RKT Kress, Hermann.
CAME FROM OLD LADY IN VILLAGE: Latvian E-Bay seller.
ZENA
CAME FROM OLD LADY IN VILLAGE: Latvian E-Bay seller.
ZENA
- Tim
- Lid
- Contacteer:
Het begint alleszins al veelbelovend, hij gaat zogezegd een weekje offline zijn wegens schoolGiel schreef:Zouden we Casper nog zien op dit forum?

Nuja, hij mag gerust weten dat hij van mij nog niet af is als hij niet terugbetaalt. En daarin kan ik wel vrij ver gaan ...
Echter als hij alles eerlijk terugbetaalt verdient hij eerherstel bij iedereen die hier al met hem gelachen heeft (kuch jr kuch) / hem niet vertrouwt
-
- Lid
Nou Giel inderdaad, ik ben er weer en stuur morgen de 20,- terug.
Ik vindt het altijd best jammer dat jij Giel altijd zo dom commentaar geeft, en dat geld voor sommige mensen ook op dit forum.
Dat is een nadeel voor dit forum helaas,
ik vindt zo een forum is voor mensen die met elkaar praten over WW2 spullen en niet echt zo dom commentaar geven als Giel.
Graag jullie mening er ook over.
mvg Dutch(Casper)
Ik vindt het altijd best jammer dat jij Giel altijd zo dom commentaar geeft, en dat geld voor sommige mensen ook op dit forum.
ik vindt zo een forum is voor mensen die met elkaar praten over WW2 spullen en niet echt zo dom commentaar geven als Giel.
mvg Dutch(Casper)
Impossible is Nothing!!!!
-
- Lid
- Contacteer:
- gilles
- Lid
-
- Lid
- Contacteer:
- Giel
- Lid
Profiteer er van, nu ben je een echte verzamelaar. Ja inderdaad, Giel, waarom zou ik nu commentaar geven, liever iets zeer snel goedkoop fake verkopen, dan dat er ook maar enig zeer dom commentaar word op gegeven. Als er iets mis is met het forum ben jij het. En probeer jezelf niet zooo superieur te voelen a.u.b.Dutch Military schreef:Nou Giel inderdaad, ik ben er weer en stuur morgen de 20,- terug.
mvg Dutch(Casper)